Dissabte 25, març 2023
11.7 C
Sant Gervasi
11.8 C
Sarrià

Agenda

març
28
Dt
Consell de seguretat
març 28 @ 18:00

Xerrada: Consell de seguretat, amb Mossos d’Esquadra.

Centre Cívic Vil·la Florida
c/ Muntaner, 544 

Organització: Associació de Veïns de Sant Gervasi de Cassoles i la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra

www.bcn.cat/villaflorida

Imatge d’arxiu © Mossos d’Esquadra
març
30
Dj
Inmunda
març 30 @ 19:00

Arts escèniques: Inmunda, a càrrec de la Cia. Janika.

L’artista es pregunta quina diferencia hi ha entre una galeria d’art i un bany si als dos espais es troba despullada i observada. Qüestionar-se la intimitat i l’espai públic és el que fa aquesta peça, a mig camí entre l’art escènic i el visual, on la seva protagonista esdevé una escultura viva, l’objecte central de l’exposició d’una persona que està sola en el seu bany. Cia. Janika

Companyia de recerca i creació escènica basada en el circ i la dansa-teatre que va iniciar el seu camí l’any 2019. Utilitza eines de la dansa contemporània i el butô, i té com a objectiu treballar a través de l’impuls i l’espai. Fusiona la contorsió, les verticals i el moviment, com a mètode creatiu i d’exploració. Actualment es troba en la creació d’’Inmunda’, peça que treballa sobre el concepte d’intimitat i que va ser premiada l’any passat al Festival Mutis de Teatre Independent de Barcelona.

Així mateix, Janika col·labora amb projectes de fotografia artística en els quals es proposa al cos com a paisatge, tant en entorns naturals com urbans amb la voluntat de vincular els processos escènics, fotogràfics i performatius.

Activitat inclosa al circuit Barcelona Districte Cultural

Centre Cívic Sarrià
c/ d’Eduardo Conde, 22

Activitat gratuïta. Cal inscripció prèvia