Cafè científic: Elements de construcció i infraestructures, amb Francesc Muñoz, professor de Geografia Urbana i director de l’Observatori de la Urbanització, UAB.
Les particularitats d’alguns elements químics han permès utilitzar-los com a materials per fer els habitatges que ens donen refugi i les infraestructures per on ens desplacem.
Casa Orlandai
c/ Jaume Piquet, 23
Entrada: 3€
https://casaorlandai.cat/activitat/cafes-cientifics-elements/
Cuina urànica: Torrons casolans, amb Josep Vidal. Descobreix les receptes dels torrons i fes-los a casa aquestes festes. Plus de material: 8 €
Centre Cívic Vil·la Urània
c/ Saragossa, 29
http://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vil.laurania/p/32161/cuina-uranica-torrons-casolans
Cuina vegetariana per a les festes de Nadal, amb Maria Alcolado.
Vols reduir el consum d’aliments d’origen animal o tens algun familiar/amistat que segueix una alimentació vegetariana? Veurem com és possible sorprendre els vostres convidats preparant plats vegetarians més festius i alhora saborosos, atractius i nutritius. Elaborarem un carpaccio vegetal, una sobrassada vegana, un guisat de seitan a la catalana i alguna sorpresa més. Cuinarem amb aliments de temporada, de proximitat i ecològics. No oblidis el davantal i la carmanyola.
Centre Cívic Vil·la Florida
c/ Muntaner, 544
Preu: 14,92€ (3 hores) §5€