Dissabte 25, març 2023
11.7 C
Sant Gervasi
11.8 C
Sarrià

Agenda

març
25
Ds
Sexualitat en moviment
març 25 @ 12:00 – 14:00

Tallers puntuals: Sexualitat en moviment, amb Adela Lafuente

Experimentarem i jugarem amb el moviment-dansa i la sexualitat des de la necessitat, el plaer i el convit per tal de conèixer-nos en profunditat. Treballarem contemplant l’emoció, la fisicalitat i l’espiritualitat com un tot. Trencarem els estigmes de la sexualitat (descoitocentralitzant-la…) i la dansa (desfent la coreografia…) arran de diverses disciplines que integren aquestes temàtiques.

Amb dinàmiques i exercicis que duen a tractar la sensorialitat, l’autoconeixença, la col·lectivitat, l’expressió, l’emoció, el plaer. Tant de manera pràctica com també de debat

Per a joves d’entre 18 i 29 anys.

Casa Orlandai
c/ Jaume Piquet, 23

Preu: 10,65 €

Enllaç. aquí

 

març
29
Dc
Gent gran i sexualita
març 29 @ 17:00

Xerrada: Gent gran i sexualita, amb Laura Duran, psicòloga de Benestar emocional i salut comunitària del CAP Sarrià.

En aquesta xerrada parlarem sobre sexualitat en la gent gran des d’una perspectiva psico-social i veurem que és possible trencar el tabú.  Activitat adreçada a dones amb la intenció de crear un espai de confiança i segur.

Centre Cívic L’Elèctric
ctra. Vallvidrera a Sant Cugat, km 6,5

https://cclelectric.inscripcionscc.com/MiramModular/buscador/buscador.jsp?g=1&c=40&a=641