Dimarts 26, setembre 2023
23.5 C
Sant Gervasi
23.6 C
Sarrià

Agenda

juny
17
Ds
Festa Major del Putxet
juny 17 @ 10:00

Festa Major del Putxet:

10 a 12 h: Matinal Infantil saludable i creativa, amb Cristina Sabaté, il·lustradora. Tast de fruites de temporada amb la Cooperativa Germinal

Espai Putxet
Marmellà, 13

 

12 a 13 h: Jazz Session, amb el Trio Oriol Roca

19 a 20 h: Concert de guitarra clàssica, amb Mario Cuéllar i Montse Mitjans.

Jardins de Portolà
c/ Portolà, 6

Organitza: Associació de Veïns i Amics del Putxet

Gorro de platja de ganxet
juny 17 @ 11:00

Gorro de platja de ganxet

Aquest estiu protegeix-te del sol amb aquest gorro de platja de ganxet fet per tu mateixa.

Material: 2 cabdells de fil de cotó Paris de DROPS o Bomull-Lin de DROPS o similar per a ganxet de 4,5mm.

Cal tenir nocions de ganxet

Centre Cívic Vil·la Urània
c/ Saragossa, 29

Activitat gratuïta

https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vil.laurania/p/52030/els-dissabtes-no-perdis-el-fil-gorro-de-platja-de-ganxet

Sergi Sirvent Trumpet Affairs
juny 17 @ 12:30

Jazz a la Plaça amb Sergi Sirvent Trumpet Affairs

Sergi Sirvent ens presenta la versió més jazzística del seu grup Trumpet Affairs. En aquest cas ens ofereixen un repertori clàssic i elegant, conformat per coneguts standards del jazz i així poder gaudir plenament de l’hora del vermut amb aquests grans músics de l’escena catalana.

Intèrprets: Sergi Sirvent, trompeta; Jordi Matas, guitarra; David Mengual, contrabaix; Jordi Gardeñas, bateria

Centre Cívic Vallvidrera – Vázquez Montalbán
c/ d’Elisa Moragas i Badia, 34

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia a ccvazquezmontalban.inscripcionscc.com https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vallvidreravazquezmontalban/p/48157/sergi-sirvent-trumpet-affairs

Tasta Can Calopa
juny 17 @ 12:30

Tasta Can Calopa. A càrrec de L’Olivera.

A Barcelona encara hi ha vinya i volem que la visitis per conèixer la llarga tradició vinícola de la ciutat i la serra de Collserola. Et convidem a passejar per la finca municipal d’on surten uns vins i olis singulars i, alhora, obrir-te les portes del projecte d’agricultura social que hi impulsem des de L’Olivera. Hi descobriràs el patrimoni rural d’una masia centenària del segle XVI i el dia a dia d’un celler com n’hi ha pocs. Per acabar la visita tastaràs els vins i olis que neixen de Can Calopa ja sigui a la cuina antiga de la masia o, si fa bon temps, a la terrassa-mirador amb vistes al Tibidabo.

Suplement: 16, 20 €

Centre Cívic Vil·la Urània
c/ Saragossa, 29

https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vil.laurania/p/51810/cicle-dagricultura-de-proximitat-sarria-sant-gervasi-tasta-can-calopa

2a edició del Solstitium
juny 17 @ 17:00 – 23:00

Cultura popular: 2a edició del Solstitium, amb Diablesses i Diables de Sarrià.

Tabalada, Aquelarre de bruixes, correfoc i vetllada musical.

Plaça de Sant Vicenç
Plaça de Sarrià

 

“Teràpia” teixiril
juny 17 @ 17:00

“Teràpia” teixiril. Som un grup de teixidores que es va crear en plena pandèmia i que ara ens trobem a Vil·la Urània de forma presencial. Ens agrada teixir de tot, tant fem ganxet, com mitja, com macramé… Ens agrada reunir-nos les tardes de dissabte per compartir la nostra afició i aprendre noves tècniques de teixir.

Tothom que vulgui venir a passar una estona amb nosaltres serà molt ben rebuda. No hi ha res com teixir en companyia i si compartim un cafè millor.

Centre Cívic Vil·la Urània
c/ Saragossa, 29

Activitat gratuïta

https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vil.laurania/p/49913/terapia-teixiril

Festa Major de Sant Gervasi 2023
juny 17 @ 18:00 – 19:00

Festa Major de Sant Gervasi 2023

18 h: Slam Dunk Cassoles vol. III – Festa Soundsystem amb Endemic Sound, Ital Skol, Pelp Selectors, Lagarreg-gae Sound i The Rusty’s.

Jardins de Ca n’Altimira

19 h: Ball country i line dance amb la Llar Country

plaça de la Bonanova

Organitza: Comissió de Festes de Sant Gervasi

Mostra joves CRS + XXI Sarrià Live Contest
juny 17 @ 19:00 – 21:00

Mostra joves CRS + XXI Sarrià Live Contest

Les més joves de la CRS ens oferiran un concert amb la feina feta aquest curs.

Després tindrem el Live Contest que no es va poder celebrar a l’octubre a causa de la pluja.

Activitat co-organitzada amb la Coordinadora Rock de Sarrià.

Centre Cívic Sarrià
c/ d’Eduardo Conde, 22

Orquestra de Cambra d’Acordions de Barcelona 75 anys
juny 17 @ 19:00

Música: Orquestra de Cambra d’Acordions de Barcelona 75 anys

Heu sentit mai una orquestra d’acordions? Us garantim que us sorprendrà! Grans clàssics i les millors bandes sonores de cinema formaran un programa que servirà per celebrar el 75è Aniversari d’aquesta singular i emblemàtica orquestra.

D’ençà de la seva fundació el 1948, l’OCAB ha actuat a les sales més emblemàtiques de Barcelona, arreu de bona part de la geografia catalana i ha realitzat diverses gires per Espanya i l’estranger. Considerada un conjunt de prestigi, ha rebut el constant entusiasme del públic, situant-se al capdavant de les orquestres d’aquest gènere.

Teatre de Sarrià
c/ Pare Miquel de Sarrià, 8

12€ | general
10€| persones associades al Centre de Sarrià

Més info i entrades: http://www.teatredesarria.cat/programacio/musica-75-anys-de-lorquestra-de-cambra-dacordions-de-barcelona/

Nit de tapes
juny 17 @ 20:00

Festa Major de Sant Gervasi 2023

Nit de tapes al Mercat de Sant Gervasi amb les actuacions de Duo Bresca i Jorge Fernández-Hidalgo, escola de dansa.

Mercat de Sant Gervasi

Organitza: Comissió de Festes de Sant Gervasi

Nueche Celta
juny 17 @ 20:00 – 23:45

Actuacions: Nueche Celta

Grup de gaitas del Centro Asturiano i del Centro Asturiano de Tarragona; Bada i Muñalen; T-Folk; Irish Corner.

Centro Asturiano de Barcelona
c / Naranco de Bulnes, s/n

 

juny
18
Dg
Ens Ballem?
juny 18 @ 11:30

Cultura popular: Ens Ballem?

Ens Ballem? És la trobada d’esbarts infantils i juvenils on actuaran l’Esbart Català de Dansaires, l’Esbart Vila de Gràcia i l’Escola de Dansa de l’Esbart Sarrià.

Una trobada de joves i infants que comparteixen la passió per la dansa i ens conviden a la festa. Els i les dansaires de l’Esbart Vila de Gràcia interpretaran un ventall de danses populars, i ‘Escola de dansa de l’Esbart Sarrià estrenarà l’espectacle Enxarxats, que evoca els oficis de la mar, sargidores, pescadors, mestres d’aixa, navegants… fa olor de sal, a peix… a mar!

Teatre de Sarrià
c/ Pare Miquel de Sarrià, 8

Entrada Lliure

Més info: http://www.teatredesarria.cat/programacio/cultura-popular-ens-ballem/

Festa Major de Sant Gervasi 2023
juny 18 @ 12:00 – 19:00

Festa Major de Sant Gervasi 2023

12 h Diada Castellera de Festa Major amb la Colla Castellera Jove de Barcelona, Castellers de Sarrià, Castellers de Sants i Sagals d’Osona.

14 h Paellada popular. Paella, aigua, vi i postre per 12 €.

16 h Actuació a càrrec de “The Cavaliers trio”.

17.30 h Disk jokey.

19 h Traca final de Festa Major.

plaça de la Bonanova

Organitza: Comissió de Festes de Sant Gervasi

juny 18 @ 19:15 – 20:15

Festa del Sol: Concert: El Trobador

Tenyit amb el seu so de rumba fusió i xerinola, Cristian Molina ens presenta el seu últim disc. Un treball fresc amb cançons que ens portaran a fer un tomb per la vida.

Centre Cívic Vil·la Urània
c/ Saragossa, 29

Activitat gratuïta

https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vil.laurania/p/52807/concert-el-trobador

Focs d’artifici estàtics
juny 18 @ 20:30

Festa Major del Putxet: Focs d’artifici estàtics, amb la colla de Diablesses i diables de Sarrià

Església dels Josepets
plaça Lesseps

Organitza: Associació de Veïns i Amics del Putxet

Zimbàbue. La lluita per la democràcia
juny 18 @ 20:30

El documental del mes: Zimbàbue. La lluita per la democràcia

Dinamarca, EUA, Noruega (2021). 115 minuts.
VO en anglès i xona, subtitulada en català.

Nelson Chamisa vol transformar Zimbàbue. La primera campanya electoral de l’era post-Mugabe es converteix en un xoc trepidant entre democràcia i dictadura

Després de trenta-set anys del règim de Robert Mugabe, Zimbàbue es troba en un moment crucial. Nelson Chamisa es converteix en el nou líder de l’oposició i el seu carisma impulsa la campanya electoral més poderosa de la història. El país sencer es mobilitza pel canvi, però la vella guàrdia liderada per Emmerson el Cocodril Mnangagwa està disposada a tot per mantenir el poder. Un thriller polític d’una intensitat mai vista.
Una crònica inspiradora i impactant sobre la lluita per la democràcia en un sistema corrupte controlat pels militars. Un thriller polític d’una intensitat mai vista, un xoc trepidant entre democràcia i dictadura.

Teatre de Sarrià
c/ Pare Miquel de Sarrià, 8

3€ | general
Entrada lliure | persones associades al Centre de Sarrià

Més info i entrades: http://www.teatredesarria.cat/programacio/el-documental-del-mes-zimbabue-la-lluita-per-la-democracia-vosc/

Més info: http://www.teatredesarria.cat/programacio/teatre-entre-emociones/

juny
19
Dl
La poesia que diríem
juny 19 @ 17:00

Conferència: La poesia que diríem, amb Josep Pedrals i Urdániz, poeta i rapsoda

Auditori Joan XXIII, ICCIC
Via Augusta, 205

Preu per a no socis: 5€ (abonar a l’entrada)

Festa de final de curs del servei d’infància
juny 19 @ 18:00

Festa de final de curs del servei d’infància

“Karibu!” és un espectacle musical d’animació de caire familiar i per a totes les edats on a través de les cançons, danses i dinàmiques es promouen i es treballen de forma explícita valors com la interculturalitat, la solidaritat, la cooperació i els Drets dels Infants. Un espectacle vivencial, diferent i únic que parteix del potencial que la música ofereix per a experimentar i viure valors humans.

A càrrec de Carles Cuberes, Karibu.

Centre Cívic Vil·la Urània
c/ Saragossa, 29

Activitat gratuïta

https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vil.laurania/p/51587/festa-de-final-de-curs-del-servei-dinfancia-i-families-karibu

 

La nit més curta
juny 19 @ 18:30

Xerrada: La nit més curta, amb Patricia Canut Hund, de ‘Lutravioleta’

Descobrirem i experimentarem amb la ciència amagada en la màgica Nit de Sant Joan, la relació entre que és la nit més curta de l’any i el solstici d’estiu. Alhora parlarem de les diferents tradicions que l’envolten, com les més lligades amb les bruixes.

Centre Cívic Vil·la Urània
c/ Saragossa, 29

Activitat gratuïta

https://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vil.laurania/p/51672/mirant-el-cel-xerrada-la-nit-mes-curta

Tot sobre els deu negrets
juny 19 @ 19:00

Teatre, preestrena: Tot sobre els deu negrets

La nostra reportera d’investigació d’“Això no és ficció” ens traslladarà a l’illa del Negre al comtat de Devon, Anglaterra. On fa 50 anys es van trobar 10 cadàvers, sense cap relació entre ells, i d’aquests fets la prestigiosa Àgata Christie va crear “Els 10 negrets“.

Teatre de Sarrià
c/ Pare Miquel de Sarrià, 8

Preestrena 19/6:
5€ | general
3€| persones associades al Centre de Sarrià

Estrena 20/6:
10€ | general
8€| persones associades al Centre de Sarrià

Més info i entrades: http://www.teatredesarria.cat/programacio/teatre-tot-sobre-els-deu-negrets/