Audiència Pública i Consell Plenari de Sarrià – Sant Gervasi

0
Quan:
23 març, 2021 @ 6:00 pm Europe/Madrid Franja horària
2021-03-23T18:00:00+01:00
2021-03-23T18:15:00+01:00

Audiència Pública i Consell Plenari del districte de Sarrià – Sant Gervasi.

A les 18 h, Audiència Pública

A les 18.30 h (un cop acabada l’Audiència), Consell Plenari

Amb motiu de l’actual situació sanitària derivada de l’afectació del Covid-19 i d’acord amb el que estableix la normativa sanitària vigent, amb limitació d’aforament de les reunions, es celebrarà sense presència ciutadana.

El seguiment de la sessió es podrà fer per streaming a través de la pàgina web del Districte (https://ajuntament.barcelona.cat/sarria-santgervasi/ca), o be pel canal YouTube de l’Ajuntament de Barcelona (https://youtu.be/Dmfy67YpW_I)

Així mateix s’informa que per part dels membres del Consell de Districte la sessió es realitzarà a distància, amb assistència limitada presencial d’una part dels membres del Consell de Districte a la sala de plens del Districte (plaça Consell de la Vila, 7) i telemàtica, per videoconferència, de la resta.

Pel que fa a la participació virtual en directe de les entitats veïnals i de la ciutadania es podrà produir de la forma següent i a través del canal que s’indica tot seguit:

1. Per fer les peticions i les sol·licituds de participació directa, es realitzarà  mitjançant el registre previ a través de la plataforma municipal IRIS fins a les 18.30 hores del dia 22 de març de 2021, en l’apartat d’òrgans de participació de les informacions i consultes de la web municipal on hi haurà un d’específic per al Plenari del Districte, que inclourà un formulari amb uns camps específics, continguts en els enllaços següents, a triar pels peticionaris, en llengua catalana, castellana o anglesa, únicament quant els temes concrets dels punts de l’ordre del dia que figuren a la part decisòria i a la part d’impuls i control:

PLENARI_SARRIA_SANT GERVASI (https://w10.bcn.cat/StpQueixesWEB/serveisIris.do?cbDetall=4898&consulta=1&directo=0&i=c&tescolta=1 )

2. L’enllaç per aquesta participació directa es farà arribar, amb instruccions per facilitar la connexió, per correu electrònic el mateix dia de la sessió del Consell de Districte i tan sols a les persones que hagin demanat prèvia i expressament intervenir mitjançant aquest sistema.

3. Les peticions que s’hagin rebut a través d’aquest canal, seran presentades pel propi ciutadà/na, i serà la regidora-presidenta del Consell qui indicarà al ciutadà/na que pot presentar la seva pregunta/consulta/queixa i respostes pel regidor i/o pel conseller/a del govern del Districte que correspongui en cada cas, si be en cas que, per problemes tècnics o perquè no pugui assistir virtualment, la persona que hagi demanat intervenir no pugui connectar-se, les seves preguntes seran llegides per la regidora-presidenta del Consell.

4. Així mateix s’informa que les intervencions del torn final de l’ordre del dia, depenent de la durada temporal de la sessió fins al moment de tractar aquest punt, i, atesa la limitació actual de mobilitat nocturna (toc de queda), no seran presentades pels ciutadans ni llegides  ni contestades en la mateixa sessió, en cas que no puguin ésser presentades i/o respostes pel govern del Districte en directe, es podrà posposar llurs respostes posteriorment, i per escrit, mitjançant la mateixa plataforma IRIS, si escau.

Seu del Consell de la Vila

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.