Passejada: Banys del bosc, amb Katia Smol
Els Banys del Bosc, denominats Shinrin Yoku, són una experiència sensorial, que ajuda a desconnectar del ritme de la vida urbana, respirar, relaxar-se i reconnectar amb el nostre jo interior; que segur que fa temps que el vam deixar de banda.
Quins són els seus beneficis?
Es tracta d’una pràctica plena de beneficis per la salut i la ment. A mesura que connectem conscientment amb la naturalesa, el nostre sentit de la bellesa, la sorpresa i la curiositat es restauren; la nostra ment i el sistema nerviós es calmen, l’estrès es redueix i el sistema immunitari s’enforteix.
En què consisteix l’activitat?
Prendre temps per notar el que veiem, caminar lentament, sentir el contacte amb l’aire, les textures de les fulles o escoltar el vent entre els arbres són algunes de les coses que descobrim durant els Banys del Bosc.
Els passejos tenen una duració de 2 hores, es realitzen sempre acompanyats per un guia i la distància recorreguda sol ser menys d’1 km.
També el 7 d’abril, a les 10.30 h
Cal inscripció prèvia a ccvazquezmontalban.inscripcionscc.com
Centre Cívic Vallvidrera – Vázquez Montalbán
c/ d’Elisa Moragas i Badia, 2 (provisional)