Dissabte 02, desembre 2023
9.7 C
Sant Gervasi
9.6 C
Sarrià

Drets energètics i les ofertes dels comercials: “Ring, ring, som els de la llum”

0
Quan:
29 de gener de 2019 @ 19:00 Europe/Madrid Franja horària
2019-01-29T19:00:00+01:00
2019-01-29T19:15:00+01:00

Taller: Drets energètics i les ofertes dels comercials: “Ring, ring, som els de la llum”. A càrrec de Justo Martín, de Punts d’Assessorament Energètic. En aquest taller es mostraran els trucs més habituals dels comercials de les companyies elèctriques i de gas per tal d’aconseguir els seus objectius de venda: descomptes, serveis extres, tarifes planes, etc.

A més a més, el dimarts dia 15 de gener a les 19h, la Biblioteca Joan Maragall acollirà l’activitat “Entendre i comprendre la factura de la llum”.

Sostenibilitat energètica. Els Punts d’Assessorament Energètic són serveis de l’Ajuntament de Barcelona que tenen per objectiu apoderar la ciutadania en matèria energètica. La Biblioteca Joan Maragall i el Centre Cívic Vil.la Florida acollim diferents activitats amb la voluntat de donar a conèixer els hàbits, els drets i tots aquells conceptes bàsics sobre llum, aigua i gas que sovint se’ns escapen i és important que coneguem.

Centre Cívic Vil·la Florida
c. Muntaner 544
Tel.: 93 254 62 65

ccvilaflorida@qsl.cat

Cal inscripció prèvia a partir del dia 5 de desembre al centre cívic, per telèfon al 932546265, o per correu electrònic a ccvilaflorida@qsl.cat

Previous article Brossa i la màgia
Next article La Guerra Civil a Barcelona
Avatar
Historiador, especialitzat en la història de la ciutat de Barcelona. Director de la revista L'Avenç els anys 1988 i 1989, i de Plecs d'Història Local des de 1989 fins al 1997. Com editor, he coordinat obres col·lectives com ara el Diccionari d'Història de Catalunya (1992), l'Atles d'Història de Catalunya (1995), entre altres, publicades a Edicions 62. Col·laboro en la constitució de l'Associació Cultural Casa Orlandai, de la que vaig ser el primer president, el 2007. He escrit els llibres L'Abans. Barcelona Vila de Sarrià, recull gràfic 1874-1975 (2012) i Sant Gervasi de Cassoles (2013). El 2014 vaig fundar El Jardí, aventura en què persisteixo

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.