Dijous 30, novembre 2023
21 C
Sant Gervasi
20.9 C
Sarrià

Embustiada popular del Sindicat d’Habitatge de Cassoles

0
Quan:
28 de novembre de 2020 @ 10:00 Europe/Madrid Franja horària
2020-11-28T10:00:00+01:00
2020-11-28T10:15:00+01:00

El Sindicat d’Habitatge de Cassoles proposa una embustiada popular a per la zona de Galvany, per donar a conèixer les activitats del sindicat.

Aquesta embustiada és important per poder socialitzar al màxim l’existència d’aquest sindicat i no passar per alt la feina que fa en un barri com Sant Gervasi de Cassoles. El constant procés d’elitització ens està portant cap a un model social de vida alienat i individualista i, per això, reivindiquem que un nou teixit associatiu i popular al barri és possible, i apostem pel suport mutu com a forma de relacionar-nos i defensar un habitatge digne per totes. Si a alguna veïna la fan fora de casa ho patim totes.

Sempre lluitarem per l’habitatge com un dret i no com un privilegi dels rics!

Com sempre, es garantiran totes les mesures de seguretat.

El punt de trobada serà al CP La Tecla, al carrer dels Madrazo, 60, el dissabte 28 a les 10 h.

Previous article Volem seguir donant vida a Vallvidrera!
Next article Assemblea Plataforma Defensem Can Raventós
Avatar
Historiador, especialitzat en la història de la ciutat de Barcelona. Director de la revista L'Avenç els anys 1988 i 1989, i de Plecs d'Història Local des de 1989 fins al 1997. Com editor, he coordinat obres col·lectives com ara el Diccionari d'Història de Catalunya (1992), l'Atles d'Història de Catalunya (1995), entre altres, publicades a Edicions 62. Col·laboro en la constitució de l'Associació Cultural Casa Orlandai, de la que vaig ser el primer president, el 2007. He escrit els llibres L'Abans. Barcelona Vila de Sarrià, recull gràfic 1874-1975 (2012) i Sant Gervasi de Cassoles (2013). El 2014 vaig fundar El Jardí, aventura en què persisteixo

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.