Dilluns 11, desembre 2023
15 C
Sant Gervasi
14.9 C
Sarrià

És convenient tancar les centrals nuclear?

0
Quan:
29 de novembre de 2018 @ 19:00 Europe/Madrid Franja horària
2018-11-29T19:00:00+01:00
2018-11-29T19:15:00+01:00

Cicle de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, xerrada – debat: És convenient tancar les centrals nuclear?, on comptarem amb en Xavier Bohigas, doctor en física i professor de la UPC.

Parlarem dels riscos de les centrals nuclears, del discurs de la indústria nuclear de què aquest tipus d’energia és neta pel que fa a l’emissió de CO2 i també abordarem la tendència de la indústria nuclear al món.  Creiem que és un bon moment per debatre i saber més sobre aquest tipus d’energia, ara que l’actual govern espanyol té un plantejament ben diferent del que tenia el govern del PP.

Vil·la Urània
c. Saragossa 29

Organitza: Assemblea 15-M Sarrià Sant Gervasi

http://ajuntament.barcelona.cat/ccivics/vil.laurania/p/26297/setmana-europea-de-la-prevencio-de-residus-s-convenient-tancar-les-centrals-nuclears

Previous article Confidències de Paris
Next article Com implementem la república?
Avatar
Historiador, especialitzat en la història de la ciutat de Barcelona. Director de la revista L'Avenç els anys 1988 i 1989, i de Plecs d'Història Local des de 1989 fins al 1997. Com editor, he coordinat obres col·lectives com ara el Diccionari d'Història de Catalunya (1992), l'Atles d'Història de Catalunya (1995), entre altres, publicades a Edicions 62. Col·laboro en la constitució de l'Associació Cultural Casa Orlandai, de la que vaig ser el primer president, el 2007. He escrit els llibres L'Abans. Barcelona Vila de Sarrià, recull gràfic 1874-1975 (2012) i Sant Gervasi de Cassoles (2013). El 2014 vaig fundar El Jardí, aventura en què persisteixo

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.