Festa Major de Sarrià
10 a 12 h
Follets de Collserola
El Movi de Sarrià es reuneix a la Plaça de Sarrià i fa una ruta pels carrers del barri despertant el veïnat amb càntics i fent un recapte d’aliments. Finalment, acabem la ruta a la plaça Sant Vicenç i es fa una activitat final.
Recorregut: Plaça de Sarrià, Carrer Major amunt, carrer Pare Miquel de Sarrià, carrer Pere Tarrés, carrer Clos de Sant Francesc, carrer de Negrevernís, carrer Carme Karr, carrer Setantí, Clos de Sant Francesc, Pedró de la Creu, Carrer Major, carrer Canet, carrer Cornet i Mas. La ruta acaba a la plaça de Sant Vicenç de Sarrià.
Organitza: Movi de Sarrià
10 a 11 h
ZUMBA
Activitat aeròbica coreografiada amb els millors tècnics. Gaudiràs d’una estona d’esport i diversió.
Lloc: Plaça del Consell de la Vila
Organitza: Claror Can Caralleu
10 a 13 h
XXXVII Torneig de dòmino
Competició de dòmino per parelles.
Lloc: Casa Orlandai – Sala Thalita
Organitza: PSC Sarrià-Sant Gervasi Partit del Socialistes de Catalunya
10 a 14 h
ASSIS Verd, Sembrant Futur
Veniu a passar el matí amb els més petits a l’espai ecològic «Sembrant futur» d’ASSÍS. Gaudireu decorant una casa en miniatura i fent de jardiners mentre planteu verdures i herbes aromàtiques. Us guiaran els alumnes d’ASSÍS Verd, el nostre curs de formació en jardineria i horticultura.
Lloc: Plaça de Sarrià
Organitza: ASSÍS Centre d’Acollida
10.30 a 13.30 h
Vine a conèixer-nos i descobreix l’esgrima amb nosaltres.
Club d’esgrima SAM
El club d’esgrima SAM us ofereix la possibilitat de conèixer un esport de combat on, mitjançant una arma, els i les esgrimistes intenten tocar l’adversari/a sense ser tocats. És un esport que prové del duel.
Un dels punts més forts de l’esgrima és que és un esport molt complet, combina tant el físic com la ment.
Des de l’aspecte físic es treballa la resistència, la força, la velocitat, la flexibilitat, la coordinació, la potència i l’equilibri.
Des del vessant mental trobem la capacitat de concentració, la creativitat, el control emocional, el raonament tàctic i la resolució de problemes.
Lloc: Club d’esgrima SAM
Avda. J. V. Foix nº 98
Organitza: Club d’Esgrima SAM
11 a 13 h
Taller familiar – instal·lació col·laborativa TRAÇ
Casetes, laberints, cubs gegants, camins.
Construïm de manera col·laborativa estructures de fusta a través del joc lliure, explorant el volum, les formes geomètriques i donant llibertat absoluta a la creativitat i la imaginació.
Taller familiar òptim a partir d’infants de 6 anys (els més petits i petites han d’anar acompanyades d’una persona adulta).
Lloc: c/ Paletes, 3 (davant del Traç)
Organitza: Escola Traç
11 a 14.30 h
La botifarrada del Mercat de Sarrià
Gaudirem de la festa i d’un bon esmorzar.
Lloc: Mercat de Sarrià
Av. Reina Elisenda nº 8-19 (dins el mercat)
Organitza: Associació de Venedors del Mercat de Sarrià
11 a 13 h
Facepainting Kids&Us Sarrià
Taller de pinta-cares pels nens i nenes de Sarrià.
Lloc: c/ Major de Sarrià intersecció amb c/ Calàndries
Organitza: Kids&Us Sarrià
11 a 13.30 h
Vine a jugar amb la boccia (esport adaptat) – Taller infantil amb figures de guix Activitat dirigida a tota la ciutadania on es gaudirà de l’esport que practiquen les persones amb discapacitats físiques (és com una petanca adaptada) i taller de pintura amb figures de guix pels infants.
Lloc: Plaça de Sarrià
Organitza: AUXILIA
11 a 15 h
Aigües de Barcelona
Paradeta d’Aigües de Barcelona. Vine a descobrir les activitats que et proposem!
Lloc: Sortida del pàrquing BSM – Tocant via Augusta
Organitza: Aigües de Barcelona
11 a 22 h
Festa del 40è aniversari del Centre Cívic Sarrià
Celebrem els 40 anys de l’equipament amb propostes al llarg del dia:
– Al matí visites guiades de la història de la casa i l’arxiu
– A la tarda activitats al jardí per tots els públics; ball, concerts, tallers, berenar, pinta-cares, jocs de rol, campionats, tómbola…
Lloc: Jardins Vil·la Cecilia
Organitza: Centre Cívic Sarrià
11.30 a 13 h
Taller de castells
Sempre has volgut fer castells i mai has trobat l’excusa per fer-ne? Els teus infants s’enfilen per tot arreu i no saps com canalitzar-ho? Busques una activitat familiar o amb amistats en un ambient de bon rotllo? T’apassionen els castells, però no saps per on començar? És un gran dia per provar-ho, vine!
Lloc: Plaça del Consell de la Vila
Organitza: Castellers de Sarrià
11.30 a 14.15 h
Vermut i música, amb el grup municipal de Barcelona En Comú
Una estona per compartir idees i opinions amb el grup municipal de BEC de manera distesa, tot escoltant música i fent un vermut.
Lloc: Plaça Sant Vicenç de Sarrià
Organitza: Sarrià/St. Gervasi en Comú
12 a 14 h
Vermut musical de la Comissió de Festes amb la ABAND
La Comissió de Festes del Roser de Sarrià us proposem fer el vermut ambientat amb la gran actuació de la ABAND. Vine i gaudeix de bona música tot fent l’aperitiu!
Lloc: Plaça de Sarrià
Organitza: Comissió de Festes del Roser de Sarrià
Col·labora: ABAND
12 a 13 h
Conta Contes
Narració de contes per a nenes i nens fins a 10 anys, els d´11 a 99 anys també hi estan convidats.
Lloc: Casa Orlandai – Pati d’en Marcel
Organitza: PSC Partit dels Socialistes de Sarrià-Sant Gervasi
12 a 14.30 h
Vermut popular en defensa de la llengua catalana
Vine i gaudeix d’un vermut popular amb música en directe al cor de Sarrià.
Lloc: Placeta del Xiprer
Organitza: Junts per Catalunya Sarrià – Sant Gervasi
12 a 19 h
Dinar al Carrer Mañé i Flaquer
Dinar al carrer Mañé i Flaquer per gaudir de la Festa Major amb els veïns i veïnes.
Lloc: c/ Mañé i Flaquer entre Sant Vicenç i Verge de Núria
Organitza: Asun Font – veïns i veïnes del carrer Mañé i Flaquer
17 a 19 h
Cercavila de Festa Major
A les 17 h s’inicia la passejada cultural de caire infantil pels carrer del barri. A les 18.30h hi ha l’entrada a la Plaça del Consell de la Vila de cada entitat participant, fent actuació individual.
Recorregut: Plaça del Consell de la Vila, Negrevernís, Clos de Sant Francesc, Bonaplata, Oriol Mestres, Major de Sarrià, Plaça del Consell de la Vila.
Organitza: Comissió de Festes del Roser de Sarrià
18 a 20 h
Festival del Pregó
Festival per celebrar les Festes de Sarrià i l’inici de les Festes del Pilar.
Lloc: Centre Aragonès de Sarrià
Carrer Fontcoberta nº 23
Organitza: Centre Aragonès de Sarrià
19.30 a 22 h
Correvila 2023
Sortim de casa i portem la festa al carrer! El Correvila es fa per varis carrers, passant per diferents bars i locals del barri al ritme dels tabalers. Bon menjar, bon beure i bona música!
El tiquet es comprarà el mateix dia a partir de les 19:30h a la Plaça del Consell de la Vila. Inclou 5 consumicions, got i samarreta. Preu: 12e.
Lloc: Plaça del Consell de la Vila
Organitza: Comissió de Festes del Roser de Sarrià
Col·labora: Cafè Orlandai, Bar Sotavent, Bar Tomàs, Pizza Mítica, Tabalers de Sarrià i Trastok’ts Street Band.
21 a 22.45 h
Teatre, comèdia: No et vesteixis per sopar
Bernat ho té tot organitzat per passar un cap de setmana especial. La visita d’un amic, el canvi de plans de la seva dona i molts malentesos, convertirà la vetllada en una nit molt moguda i en un embolic.
Lloc: Teatre de Sarrià
Organitza: La Bambolina Negra
22 a 0 h
Nit de Concerts: Piketas
Piketa’s és un grup adrianenc nascut el 2015, ofereix un espectacle juvenil i reivindicatiu que barreja temes propis amb versions. Han pujat als escenaris de tot el Barcelonès, on han fet ballar a tothom.
No us perdeu aquest concertàs on trobareu música juvenil per festejar, interacció i inclusió a l’espectacle del públic, missatges reivindicatius tot vivint un espectacle de temes propis i versions.
Barres a càrrec de la Comissió de Festes del Roser de Sarrià.
Lloc: Plaça de Sarrià
Organitza: Comissió de Festes del Roser de Sarrià
22 a 0 h
Gran nit de DJ’s: Mar Arans
La Mar Arans és locutora de ràdio i Dj. Pura energia dalt i baix de l’escenari. Veniu amb ganes de festa que ella us farà ballar al ritme de tots els èxits del moment.
Spoiler: algún «remember» també hi haurà!Barres a càrrec de la Comissió de Festes del Roser de Sarrià.
Lloc: Plaça del Consell de la Vila
Organitza: Comissió de Festes del Roser de Sarrià
0 a 2 h
Nit de Concerts: The Papa’s & The Popo’s
The Papa’s & The Popo’s son una banda, en el sentit més profund de la paraula, originària
de la zona del montserratí.
Bateria, percussions, DJ, baix, dues guitarres, teclat, trombó, saxo, trompeta i dues veus, que ens presenten els ‘hits’ del rock, del punk i del ska de tots els temps, sense renunciar als grans temes del moment.
Un tribut al directe, a la música de ball, a les matinades, a cridar la lletra d’una cançó amb un got de plàstic a la mà aixecada, desafiant les lleis de la física newtoniana. Amb 20 anys d’experiència, la banda ha tocat en més de 100 municipis diferents de tot Catalunya.
Barres a càrrec de la Comissió de Festes del Roser de Sarrià.
Lloc: Plaça de Sarrià
Organitza: Comissió de Festes del Roser de Sarrià
0 a 2 h
Gran nit de DJ’s: 3 n’RAYA
3 n’RAYA és un col·lectiu d’artistes amb una única aspiració: fer-vos moure tot l’esquelet, del dit petit del peu als pèls del nas.
Ambientem festes amb temes reggae, techno i dance hall, encara que sempre estem oberts a dilatar horitzons un cop pres el pols al públic.
Una sessió adulterada de good vibes i de chumba-chumba pa’l body!
Barres a càrrec de la Comissió de Festes del Roser de Sarrià.
Lloc: Plaça del Consell de la Vila
Organitza: Comissió de Festes del Roser de Sarrià