Jornada de portes obertes per a veïns i entitats al CAP Vallcarca – Sant Gervasi
Atenció Primària Vallcarca – Sant Gervasi organitza una jornada de portes obertes dijous 3 de desembre.
L’objectiu és donar a conèixer la tasca comunitària del CAP i crear un espai obert de participació amb les entitats dels dos barris, per tal d’identificar noves maneres de col·laborar i respondre millor a les necessitats del territori.
El programa de la jornada inclou:
* Benvinguda i xerrada informativa sobre les activitats del centre i els seus projectes de responsabilitat social i salut comunitària, a càrrec de la Dra. Rosario Jiménez, responsable de comunicació i medicina comunitària del CAP.
* Visita a les instal·lacions, com les noves consultes de pediatria, cirurgia menor o oftalmologia.
* Xocolatada amb professionals del centre.
La jornada se celebrarà en dos torns, en horari de matí i de tarda, a l’edifici Pedraforca.
Atenció Vallcarca – Sant Gervasi forma part dels 16 centres de salut pioners escollits per posar en marxa el projecte COMSalut, integrat dins del Pla de Salut 2011-2015 del Departament de Salut.
Aquesta iniciativa té com a objectiu promoure la medicina comunitària a la cartera de serveis per tal d’oferir una atenció més integral.
Més informació: http://aprimariavsg.com/