
Música de Falla i poesía de Lorca
Concert amb el prestigiós pianista Daniel Ligorio: Música de Falla i poesía de Lorca en un viatge a l’època del floriment artístic dels any 20 truncats per la Guerra Civil Espanyola. Granada 1920 Manuel de Falla – Federico García Lorca.
“Un fred 15 de gener de 1920 Garcia Lorca es va presentar a casa de Manuel de Falla i després de saludar-se li va dir: Don Manuel, vull ser el seu amic”.
Granada 1920 és un concert on la música de Manuel de Falla i els poemes de Garcia Lorca s’uneixen per comprendre les seves vides i els seus anhels creatius. El poema del cante jondo, les 4 peces espanyoles, El romancero gitano, el sombrero de tres picos, un poeta a Nova York, la fantasia Baetica, Llanto por Ignacio Sanchez Mejías, i l’Amor Brujo ens acompanyaran fins a l’exili de Falla i la mort de Lorca”
Teatre de Sarrià
c/ Pare Miquel de Sarrià, 8