Publicitat

Óscar Ramírez serà el nou president del PP Barcelona

Ramírez actualment és conseller portaveu del PP a Sarrià Sant Gervasi

spot_img

Publicat el 22.11.2018 14:58

Política

Carme Rocamora

El Partit Popular de Catalunya està engegant una reforma dels càrrecs per millorar el funcionament intern del partit i per extensió, per treure millors resultats electorals a les properes eleccions municipals.

És per això que els populars han decidit reforçar el càrrec de president provincial del PP de Barcelona apostant per una figura de consens i amb experiència, Óscar Ramírez, que és actual conseller portaveu del PP a Sarrià – Sant Gervasi.

Publicitat

Fonts populars asseguren que Ramírez, que compta amb anys d’experiència com a regidor de Barcelona, té el “complet recolzament” de les files del partit i que esdevindrà un puntal per la formació al districte i a Barcelona, ja que ha tingut una figura destacada per ser un actor decisiu dins del grup municipal.

Divendres es votarà la seva candidatura

La seva candidatura ha estat anunciada aquest dimecres i serà votada aquest divendres per la direcció catalana del PP. En alguns mitjans Ramírez ha aparegut com possible candidat del PP a Barcelona, però serà un procés llarg on hi ha més noms sobre la taula.

Ramírez, de 45 anys, fa més de 16 que viu al districte, és llicenciat en Dret i Ciències Polítiques, i la seva trajectòria professional ha passat per l’advocacia i per ser procurador dels tribunals de Barcelona.

Militant des de l’any 2003 del Partit Popular, l’any 2004 va començar la seva trajectòria com a conseller del districte i des de 2011 és regidor a l’Ajuntament de Barcelona.

 

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

La Tosca de Puccini arriba al Teatre de Sarrià

L'espectacle destaca per la seva gran envergadura: mobilitza més de 80 artistes sobre l'escenari per oferir una experiència d'art total

L’Ajuntament estudia obrir parcialment els parcs pròxims a Collserolsa tancats per la pesta porcina

Les restriccions per la pesta porcina mantenen tancats des de fa un mes parcs com el Castell de l'Oreneta i el de Joan Reventós

Mor atropellada una dona de 83 anys a la Bonanova

El sinistre va tenir lloc entre els carrers Ciutat de Balaguer i Sant Màrius

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí