Publicitat

Aquests són els 20 projectes que es votaran a la fase final dels pressupostos participatius a Sarrià – Sant Gervasi

Els projectes prioritzats s’han concentrat en intervencions en la mobilitat i la xarxa ciclista i la pacificació i remodelació de carrers

spot_img

Publicat el 8.4.2021 13:42

Societat

Carme Rocamora

El veïnat de Sarrià – Sant Gervasi ja ha decidit quins seran els 20 dels 69 projectes que es votaran a la fase final dels pressupostos participatius impulsats per l’Ajuntament de Barcelona. En total els projectes han rebut més de 1.700 suports i 20 d’aquests passaran a la fase final que es durà a terme entre el 10 i 20 de juny. D’aquella votació en sortirà la llista dels projectes on s’invertiran els 2,2 milions d’euros que pertoquen al districte.

Publicitat

La votació es farà a través de la plataforma Decidim Barcelona, però també hi haurà dos punts de suport presencial per districte. Totes les persones de 14 anys o més empadronades a la ciutat podran triar tants projectes com considerin oportú. També podran votar els projectes d’un altre districte. Els projectes que hagin estat seleccionats més vegades seran elegits per dur-se a terme.

Projectes seleccionats per la fase final:

  • Renovació i adequació del parc de la Font del Racó com a racó de salut, aprenentatge i natura, al barri de Sant Gervasi – la Bonanova (292 suports).
  • Urbanització del carrer Romaninar, a Vallvidrera, una petició històrica dels veïns i veïnes d’aquest carrer (153 suports).
  •  Pacificació i urbanització dels accessos i connexions de l’eix viari entre els barris de muntanya de les Planes (142 suports).
  • Entorn segur i lliure de contaminació al voltant de l’escola Lurdes (130 suports)
  • Creació de dos carrils bici a la Via Augusta (129 suports)
  • Superilla al Farró (97 suports)
  • Carril bici a Balmes que connecti Collserola amb la Diagonal (96 suports)
  • Pacificació del trànsit a la Travessera de Gràcia entre Aribau i Via Augusta (87 suports)
  • Xarxa de camins escolars verds (84 suports)
  • Carril bici a Balmes (66 suports)
  • Repacificació del casc antic de Sarrià (59 suports)
  • Ampliació de les voreres del carrer Balmes (57 suports)
  • Creació d’un carril bici diferenciat a la carretera de les Aigües (56 suports)
  • Carril bici a la Via Augusta (56 suports)
  • Pacificació de la plaça Adrià (55 suports)
  • Pacificació del carrer Guillem Tell (54 suports)
  • Carril bici a Sarrià -plaça Artós, Major de Sarrià, Via Augusta- (53 suports)
  • Millora de Vil·la Urània (49 suports)
  • Carril bici a la Via Augusta (48 suports)
  • Educació i comunitat educativa, transformació urbana i espai públic: renovació i adequació de la Font del Racó i Parc de l’Oreneta (47 suports)
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Aquests són els projectes guanyadors dels pressupostos participatius a Sarrià-Sant Gervasi

La millora de 10 entorns escolars, la instal·lació d'escales mecàniques a Vallvidrera o la remodelació de l'espai per a gossos del carrer Manacor: aquestes són les iniciatives que han triomfat al districte i que s'impulsaran durant el mandat

Entitats veïnals denuncien el bloqueig de l’Ajuntament a demandes dels pressupostos participatius

Diverses associacions de la ciutat han presentat una queixa formal a la Sindicatura de Greuges

Aquests són els 26 projectes de Sarrià-Sant Gervasi que arriben a la votació final dels pressupostos participatius

Les propostes se centren principalment en la mobilitat, la cultura popular i els espais verds

Comença la votació per prioritzar les propostes dels pressupostos participatius

Fins al 19 de març, els veïns han d'escollir entre els projectes acceptats; a Sarrià-Sant Gervasi n’hi ha 67 vigents
spot_img

La nena de les trenes, el relat de Maria Àngels Viladot

El Relat Maria Àngels Viladot Som estudiants del màster de memòria històrica. Ens guia el professor Arnau. Té el cap angulós i el cos rabassut, compacte com una roca. Quan ens parla, es pentina la barba amb els dits, com...

El carrer del Cardenal Vives i Tutó: història i curiositats

Els anys 1976 i 1977, en l’esplanada que quedava entre el convent dels Caputxins i la Vil·la Cecília, es va muntar un envelat per fer-hi una Festa Major popular, en contraposició a la Festa Major oficial que organitzava, al llarg del franquisme, la Comisión de Festejos del Distrito III

Aprovat el pla per finalitzar la connexió del tramvia per la Diagonal entre Verdaguer i Francesc Macià: així és el projecte

A Francesc Macià es renovaran les voreres de la plaça i es respectarà l’interior enjardinat, i entre l’avinguda de Sarrià i la plaça es reordenaran els carrils de circulació per tal de convertir la parada de Francesc Macià en un intercanviador entre tramvia i bus

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí