
LA CIÈNCIA ENS SALVARÀ? · LA PRÈVIA AL TEATRE: ESCENA I CONTEXT
LA CIÈNCIA ENS SALVARÀ? Una tràgicomèdia sobre la humanitat
El present ha imposat un ultimàtum a la humanitat, si de veritat vol tenir futur. Mentre un gabinet científic convocat d’urgència dissenya un pla per respondre a la desintegració de la materia que permet la vida humana, dos germans s’enfronten a la pèrdua del llenguatge que pateix el seu pare, amb la convicció que tot allò que deixa d’anomenar-se deixa d’existir.
Dimarts 9 de juny, a les 19 h En parlarem amb Jordi Oriol, autor i director de l’obra. Resta de ponents en curs.
I el Dijous 18 juny, a les 20 h Anirem a veure l’ÚLTIM ÀTOM (amb Clara Segura, Joan Carreras, Paula Malia,…) a les 20 h al Teatre Goya. Comprar Entrades
Anem al teatre: la setmana després del debat – Entrada: Preu amb dte. segons espectacle
Un cicle que combina debat i teatre per aprofundir en temàtiques actuals i rellevants. Cada tema es tractarà en dues parts independents: una taula rodona o debat a la Casa Orlandai sobre el tema seleccionat, i la setmana següent anirem al teatre a veure la representació d’una obra que explori el tema en profunditat. Els assistents poden triar participar només en una de les activitats o en ambdues, segons la seva preferència.
Organitza: Anna Roldós i Mò Bertran.




