Publicitat

L’IEN i les llagostes grassonetes

El concert era una proposta de la Fundació Catalana Jazz Clàssic dins d'una programació molt interessant de l'Institut d'Estudis Nord-americans

spot_img

Publicat el 12.5.2021 7:00

Cultura

Jesús Mestre

Dumpy Lobsters va oferir un concert el 29 d’abril que va transportar-nos a un món on el jazz ocupa un lloc en el divertiment i l’espectacle. El concert era una proposta de la Fundació Catalana Jazz Clàssic dins d’una programació molt interessant de l’Institut d’Estudis Nord-americans, i que té el seu marc a l’ICCIC Auditorium, a la Via Augusta.

El títol del concert era Jazz is entertainment, en referència a una època on el jazz ha sortit dels prostíbuls i locals miserables de Nova Orleans i esdevé un suport indispensable d’espectacles, shows, balls i revistes musicals. I el grup Dumpy Lobsters, format per músics de prestigi com Òscar Font, Antoni Regada, Josep Traver i el jove valor Juli Aymí, van recuperar aquest esperit en un concert molt gaudit per la gent que vam omplir l’auditori. El proper concert també promet molt: I Got Rhythm, amb Romina Krieger i Montse Pujol-Dahme. Serà el 12 de maig a l’ICCIC Auditorium.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

El veïnat de Sarrià – Sant Gervasi és el que menys queixes presenta a la Sindicatura de Greuges de Barcelona

Amb poc més de 150.000 veïns, el districte va registrar només 4,29 denúncies per cada 10.000 habitants

Sarrià – Sant Gervasi, entre els districtes amb menys execució dels pressupostos participatius

Les dues propostes més endarrerides són les que més suports van rebre durant el procés de votació dels pressupostos participatius

David Bondia: “Cuidar el verd no és decoratiu, és un tema de salut i de vida”

Entrevista al síndic de greuges de Barcelona i professor de Dret Internacional Públic a la UB

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí