Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Obres d’urbanització de la zona verda dels laterals de la Via Augusta

Està previst que finalitzin el mes de març

Publicat el 19.10.2018 18:39

Notícies del Districte

El Jardí

Durant el mes d’octubre, començaran les obres d’urbanització de la zona verda del lateral de la Via Augusta, entre els carrers de Dolors Monserdà i de Margenat.

Aquesta actuació preveu la plantació d’arbrat i la instal·lació de nou enllumenat, nou mobiliari urbà, xarxa de reg i serveis corresponents.

Està previst que les obres finalitzin al març del 2019.

Publicitat

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

La Plataforma de Festes Majors i el CAB donen suport a la Casa Orlandai

Les dues entitats reclamen revisar les restriccions acústiques i obrir un diàleg per trobar solucions als concerts del centre cívic, mentre ERC demanarà a l’Ajuntament que protegeixi la continuïtat de les festes majors

La Festa Major la fem entre tots. Gràcies, Sarrià!

"La celebració és retrobar-nos, compartir els carrers, mantenir vives les tradicions i crear-ne de noves. És teixir vincles entre generacions, sentir-nos part d'una comunitat i recordar que Sarrià continua sent una vila amb identitat pròpia": l'article de la Comissió de Festes del Roser

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí