Publicitat
spot_img

18a Mostra de Comerç

Publicat el 23.5.2015 9:00

La Mostra de Comerç és un dels esdeveniments comercials més importants que es fan a Sant Gervasi. Acull una bona representació dels establiments comercials del barri, vinguts d’arreu de Sant Gervasi, i és una de les festes de comerç al carrer amb més tradició a la ciutat.

Fotografies de Cristina Pando - Barnavasi
Fotografies de Cristina Pando – Barnavasi

El dissabte 23 de maig tanquem el transit del carrer Muntaner, des de la plaça de la Bonanova fins a la Ronda del General Mitre i s’habiliten sectors específics per als diferents tipus de comerços. També adeqüem l’espai de la calçada per a expositors i vianants incorporant una zona lúdica i de jocs en un tram del carrer. Igualment la Passarel·la de Moda s’instal·larà al mateix carrer Muntaner, en el tram entre la Ronda del General Mitre i el carrer Sant  Màrius.

La Mostra ha aconseguit crear una sensació difícil d’igualar: la visió, la imatge del carrer ple de botigues dins d’unes carpes i el gran nombre de vianants que passegen, observen, compren i gaudeixen d’un dia de compres, esbarjo… És una sensació que es repeteix any rere any, sens dubte difícil d’oblidar.

Publicitat

L’objectiu és fer partícips a tot el veïnat i visitants, grans i petits, en la gran festa del comerç del barri.

Us esperem el proper dissabte dia 23 de maig al carrer Muntaner (entre la Ronda del General Mitre i la plaça de la Bonanova).

Passarel·la de moda

PModa 14  Bsi 194La 7a Passarel·la de Moda, BCN Moda al Carrer de Sant Gervasi, és un espectacular Street Fashion Show amb tots els ingredients i glamour de les grans desfilades de moda internacionals. Sobre la passarel·la hi desfilen models amb les darreres propostes de moda i de complements de les botigues de l’Eix de Sant Gervasi.

Es farà el dissabte 23 de maig, a les 21 h, al carrer Muntaner entre la Ronda del General  Mitre i Sant Marius.

Horaris:
Mostra de Comerç de 10:00 a 20:30 h
Passarel·la de Moda de 21:00 h
Organitza: Barnavasi
Informació Mostra: 618 98 80 89

 

 

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

Festa Major de Sant Gervasi – la Bonanova 2025: el programa amb totes les activitats

Del 5 al 15 de juny la plaça de la Bonanova s'omple de cultura popular, música, activitats infantils, àpats populars i espectacles per a tots els públics
spot_img

Un record dels jardins històrics de Villa Maria, destruïts per interessos especulatius

La torre, construïda l'any 1907, no estava catalogada, i els promotors han tingut via lliure per fer desaparèixer una munió d'espècies autòctones

Punts de recollida d’arbres de Nadal a Sarrià – Sant Gervasi

Del 7 al 17 de gener el veïnat podrà deixar els seus arbres de Nadal i altres ornaments vegetals a un dels 22 punts de recollida habilitats al districte

Com se celebra la nit de Reis arreu del món?

Tot i que l’origen de la festa es troba en la tradició cristiana de l’Adoració dels Reis Mags, la manera de celebrar-la varia molt segons el país, la cultura i les costums locals

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí