Publicitat

El Tour de França passarà per Sarrià-Sant Gervasi l’estiu del 2026

En la 2a etapa els ciclistes pujaran a Santa Creu d’Olorda i baixaran dels barris de muntanya fins a Sarrià

Publicat el 27.2.2025 15:18

Societat

El Jardí

El 2026, el Tour de França donarà el tret de sortida a Barcelona, on se celebraran les tres primeres etapes de la competició. Concretament durant la segona etapa, que tindrà lloc el 5 de juliol, els ciclistes recorreran una part del trajecte al districte de Sarrià-Sant Gervasi.

Tal com ha anunciat aquest dimarts el director general del Tour de França, Christian Prudhomme, la segona etapa tindrà una distància aproximada de 180 quilòmetres, que discorreran entre les províncies de Tarragona i Barcelona, fins a arribar a la meta al Castell de Montjuïc.

Publicitat

Per fer-ho, els ciclistes – que vindran des de Molins de Rei – hauran de pujar 406 metres d’altitud fins a Santa Creu d’Olorda, ubicada al Parc Natural de Collserola. A continuació, la ruta passarà pels barris de muntanya del districte – Vallvidrera, el Tibidabo i les Planes –, fins a arribar a Sarrià, des d’on els ciclistes seguiran el seu camí cap a Montjuïc.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

“Collserola en perill” impulsa un manual de prevenció d’incendis forestals

Els veïns dels barris de muntanya difonen les mesures que cal adoptar a casa i als carrers

Les Planes rebrà 6 milions d’euros de l’Ajuntament per millores en l’espai públic

Les obres formen part del Pla de Barris de Muntanya, que exclou Vallvidrera i el Tibidabo

El veïnat dels barris de muntanya impulsa un procés participatiu per consensuar un pla d’ús de la Buenos Aires

Per fer-ho, s'ha preparat una enquesta i programat tres grups focals entre el 31 de març i el 2 d'abril

64 esglaons amb el carro de la compra ple: la urgència de Vallvidrera

Guanyar els Pressupostos Participatius del 2025 és essencial per tirar endavant la construcció d'escales mecàniques
spot_img

Quan la política serveix per resoldre problemes: unanimitat per les Planes

"La incertesa urbanística no és un problema tècnic neutre; és un desgast emocional diari", una reflexió de Núria Satorra sobre l’acord unànime per desbloquejar la situació urbanística de Les Planes i situar el veïnat al centre de l’acció política

La Torre Avenir de la finca Muñoz Ramonet serà la nova seu de l’Acadèmia del Cinema Català

Les obres de rehabilitació, que costaran 2,8 milions d'euros, estan previstes a partir del setembre de 2026; l'acord s'inscriu en el procés de redefinició dels usos del conjunt de la finca perquè sigui un espai cultural de projecció nacional

La Biblioteca J.V. Foix: característiques de la construcció

Un espai obert, lluminós i participatiu que reforça la vida veïnal a la plaça de Sarrià

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí