Publicitat

Poemes musicats de Maragall a la seva casa natal

Publicat el 2.5.2018 17:00

Arts i lletres

Núria Llorach i Molons

El passat dijous 14 de març a l’Arxiu Maragall del barri de Sant Gervasi vam gaudir d’una vetllada musical inspirada en els poemes de Joan Maragall. La soprano i compositora Anna Martínez, va presentar el seu projecte Al Mar Maragall, un projecte literari – musical intimista que transforma nou poemes del poeta en nou cançons musicades per ella mateixa, donant com a resultat un recull molt personal.

Martínez de veu càlida, acompanyada per la violoncel·lista, Sandrine Robillard i pel percusionista Eli Ben Avi, que consoliden molt bé la proposta, al llarg de més de 45 minuts van repassar el poemari al ritme de valsets mariners, rumba, folk pop o bossa nova sempre fusionats amb influències del clàssic.

Publicitat

L’espectacle sense pretensions però molt ben travat, va aconseguir una molt bona acollida per part del públic que omplia la Sala Menjador de la Casa patrimonial de la Família Maragall. La quarantena de persones que omplien l’espai van sortir amb un somriure als llavis per la bona interpretació del trio de música i pel meravellós contingut dels poemes musicats. Un bon espectacle presentat en el millor marc possible que es podia representar, la casa natal del poeta Maragall.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Els Castellers de Sarrià entreguen la Camisa d’Honor 2026 a Judith Colell

La colla reconeix la trajectòria de la presidenta de l’Acadèmia del Cinema Català per la seva contribució a la cultura i als valors col·lectius

Ràdio Farró porta la divulgació científica en directe al Born amb un programa especial de la Festa de la Ciència

Cinc científics comparteixen recerca i reptes de futur —de la IA a la genòmica— en una emissió que apropa el coneixement a la ciutadania

Els plàtans o plataners, els arbres més urbans i un símbol identitari de ciutats i pobles

Els primers plataners d'ombra que van arribar a la ciutat de Barcelona procedien de la Devesa de Girona i es van plantar l'any 1861 a la rambla de Canaletes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí