Publicitat

Dos ferits greus en un accident aparatós a Santaló amb Descartes, al barri de Galvany

Fins a la zona s'hi han traslladat efectius dels Bombers, la Guàrdia Urbana i el Sistema d'Emergències Mèdiques, i el trànsit continua tallat passades les 20.00 hores

spot_img

Publicat el 28.11.2020 20:09

Societat

Carme Rocamora

Un accident entre dos turismes al creuament dels carrers Santaló i Descartes, al barri de Galvany, s’ha saldat amb dues persones ferides greus i dues lleus que han estat traslladades a l’hospital la tarda d’aquest dissabte.

Publicitat

Les autoritats han rebut l’avís a les 18.38 hores i fonts municipals expliquen que l’accident ha afectat també a un tercer vehicle que estava aparcat, a una bastida, i també a conseqüència de la col·lisió ha caigut un arbre.

Publicitat
Accident a Santaló – Descartes © Jaume Oliva

Segons relaten veïns de la zona, l’accident s’ha produït després que un cotxe que anava a una velocitat molt elevada hagi topat contra un altre.

Fins a la zona s’hi han traslladat efectius de la Guàrdia Urbana, els Bombers de Barcelona i el Sistema d’Emergències Mèdiques, i passades les 20.00 hores de la tarda segueixen treballant a la zona i el trànsit està tallat.

Un dels veïns que ha informat a aquest diari sobre l’accident, Jaume Oliva, que va ser conseller de JxCat el passat mandat, explica com l’any 2016 ja havia posat sobre la taula els problemes en aquest creuament i precisament havia demanat que s’hi col·loquessin ressalts davant les cruïlles per a que els cotxes redueixin la seva velocitat.

Prec presentat per Jaume Oliva l’any 2016

Oliva relata que els cotxes acostumen a pujar molt ràpid pel carrer Santaló, malgrat ser una zona limitada a 30 km/h: “Ningú va a 30, la majoria van a 60 o més”.

També el conseller del PP a Sarrià – Sant Gervasi, Isaac Martín, ha recordat que han reclamat en diverses ocasions al Consell Plenari un semàfor a la zona per evitar aquest tipus d’accidents.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Iniciada la nova fase de reurbanització del carrer de Balmes

Les actuacions s'allargaran fins al maig de 2026 i suposaran diversos talls al carrer; també s'iniciarà l'ampliació de la vorera del carrer de Francolí

L’Ajuntament remodelarà els jardins de Joan Vinyoli de Sarrià

Les obres tenen un pressupost d’1,2 milions d'euros, i està previst que comencin a principis de 2026 amb un termini d’execució de tres mesos

Detinguts dos lladres disfressats de dona després de robar a una joieria de Sarrià-Sant Gervasi

El valor total del que van intentar sostreure superaria els 300.000 euros

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]