Publicitat

Ametller-Origen al Mercat de Sant Gervasi

spot_img

Publicat el 23.12.2017 11:00

Notícies de Sant Gervasi

El jardí

El divendres 22 de desembre hi va haver festa al Mercat de Sant Gervasi. Ametller Origen va inaugurar una botiga i va canviar la imatge interna del mercat, en fer-ho de tal manera que la nova botiga queda ben integrada i transparent a la resta del mercat. A l’acta hi havia Josep Ametller, director general del grup Ametller Origen i una representació de càrrecs institucionals amb Muntsa Vilalta, Directora General del Comerç de la Generalitat; Màxim Lòpez, gerent de l’Institut Municipal de Mercats de l’Ajuntament de Barcelona; Sílvia Domenech, directora del Mercat de Sant Gervasi; i Salvador Albuixech, president de Barnavasi, entre altres.

Publicitat
Inauguració de la botiga Ametller Origen al Mercat de Sant Gervasi.
©Maria Antònia Font Fernández

Aquesta obertura evoca els orígens de la companyia al 2001, precisament amb una parada al mercat dels dissabtes de Vilafranca del Penedès. Suposava el començament d’una nova etapa per la família Ametller, la qual treballava al camp des de 1830 i comptava amb l’experiència de set generacions al darrera. Actualment, ja són 90 botigues Ametller Origen i casaametller que donen vida a la comercialització dels seus productes.

Publicitat

La botiga Ametller Origen al mercat de Sant Gervasi, de 375m2, se situa a l’entrada principal del mercat, a la plaça Joaquim Folguera, i està integrada de tal manera que algunes de les seccions, inclús, tenen taulell directe al mercat, com si es tractés d’una parada més. Els clients trobaran tot un ampli assortiment de productes d’alimentació dotant d’un protagonisme especial a la fruita, verdura i hortalisses, provinents majoritàriament de camps propis que tenen al llarg de l’eix mediterrani, i els productes elaborats a l’Obrador Central d’Olèrdola (Vilafranca del Penedès).

L’establiment tindrà una sala de vendes en règim d’Autoservei, amb el producte fresc i d’alimentació general. També tindrà zones de venda assistida amb les següents especialitats: secció de carnisseria/xarcuteria, secció de sushi i secció de fleca. L’empresa, segueix amb el ferm objectiu de crear una marca capdavantera en l’alimentació saludable i que estigui present en tots els àmbits possibles de la vida de les persones.

Sobre el Grup Ametller Origen

El Grup Ametller Origen és una companyia catalana d’alimentació especialitzada en producte fresc i elaborats de qualitat. La família Ametller s’ha dedicat des de 1830 a cultivar les seves terres a la comarca del Penedès, Catalunya. Fruit d’aquesta experiència com agricultors i productors, han consolidat als darrers anys un model de negoci d’integració vertical, controlant des de l’origen els productes que ofereix a les seves botigues. Actualment el grup es composa per més de 1.500 treballadors, camps al llarg de l’eix mediterrani, un obrador central de productes elaborats i 90 punts de venda propis.

Les seves botigues ofereixen fruita i verdura, productes d’elaboració pròpia -com amanides, truites, cremes de verdures, brous, menjars preparats, làctics- i altres productes seleccionats -com embotits, càrnics, melmelades, cereals, productes dietètics, cerveses artesanes, vins i caves-. Productes que no només tenen vida dins de la seva xarxa de botigues, sinó que han començat a vendre’s en altres establiments i cadenes de prestigi tant a nivell nacional com internacional.

©Maria Antònia Font Fernández
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

L’Ajuntament descarta un nou CAP a la Bonanova per aquest mandat

Els veïns defensen que és un barri amb una "població envellida" amb dificultats per desplaçar-se fins al centre de Vallcarca

La història de l’església de la Bonanova: víctima d’un robatori i un incendi

A causa de la falta de pressupost, els veïns de Sant Gervasi van finançar la seva reedificació

La “Desfilada diversa” de la Fundació ESMEN reivindica i empodera la moda inclusiva

L'acte, celebrat el 25 d'abril, ha estat la cloenda de la Setmana Cultural organitzada per la Universitat Blanquerna-URL

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf
spot_img

Transformant realitats amb el màrqueting digital

El màrqueting digital com a plataforma de canvi pot permetre a les persones reinventar-se per trobar noves oportunitats laborals

La teoria de l’East Side Story

L’evolució cap als humans moderns va fer emergir un llinatge que caminava sobre dues cames, amb mans capaces de manipular amb més precisió

Consell Plenari: estat de les obres i proposicions debatudes

L'última sessió al districte va servir per actualitzar la reforma de Balmes, descartar el CAP de la Bonanova i refermar l'aposta de Defensem Can Raventós

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]