Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Antifeixistes convoquen una concentració de rebuig a l’acte de Vox a plaça Artós

Vox té planificat tancar la campanya de les eleccions generals a Sarrià aquest divendres

Publicat el 25.4.2019 18:03 · Actualitzat el 25.4.2019 18:15

Política

Carme Rocamora

Diversos grups antifeixistes de Barcelona han convocat una concentració de rebuig a l’acte de final de campanya que Vox farà a plaça Artós aquest divendres.

L’acte de Vox està programat a les 20.00, i segons ha explicat l’agrupació de Vox de Sarrià – Sant Gervasi l’emplaçament s’ha escollit per ser un «simbolisme de la joventut d’Espanya».

Publicitat

Els grups antifeixistes, per la seva banda, han convocat a la gent a les 19:00, una hora abans de l’acte de Vox, al mateix emplaçament. Alguns dels convocants, com la CUP de Sarrià – Sant Gervasi, han publicat al seu perfil de Twitter que s’ha de fer front una vegada més a «LGTBIfòbia, la xenofòbia, el classisme, el masclisme i el racisme». També Arran, des del seu perfil de Twitter, ha fet difusió de la convocatòria.

No és la primera vegada que grups antifeixistes convoquen concentracions de rebuig per la presència de grups d’extrema dreta a la plaça Artós.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

El passerell: característiques i curiositats

La seva principal amenaça, a més de la desaparició del seu hàbitat i l'ús de pesticides, és el silvestrisme

El jardí exterior

"De la mateixa manera que necessito harmonia a l’interior, també en necessito a l’exterior, perquè com és a dins és a fora i com és a fora és a dins": l'article de Glòria Vilalta

Nous veïns afectats per l’esvoranc podran tornar a casa aviat mentre d’altres es constitueixen en una plataforma per reclamar indemnitzacions

L’Ajuntament de Barcelona aprova una proposició de Junts per ajudar els comerços afectats per l'esvoranc de l'L9

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí