Publicitat

Convocatòria Medalla de la Dona 2019

Les candidates han de ser dones o entitats, que destaquin en el món del periodisme, i que visquin o hagin treballat durant un mínim de 5 anys al districte

spot_img

Publicat el 12.12.2018 9:00

Notícies del Districte

El Jardí

El Consell de les Dones de Sarrià – Sant Gervasi convoca la Medalla de la Dona 2019

Publicitat

En aquesta ocasió, les candidates han de ser dones o entitats, que destaquin en el món del periodisme, i que visquin o hagin treballat durant un mínim de 5 anys al districte de Sarrià – Sant Gervasi.

Publicitat

Termini de presentació de candidatures: 11 de gener de 2019

Acte de lliurament: març 2019

Informació i presentació de candidatures: mfraile@bcn.cat. Telèfon: 93 256 54 79.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Els gínjols: curiositats i usos medicinals

D'on ve l'expressió "més content que un gínjol?"

Afrontar la incapacitació en la vellesa: emocions, acompanyament i recursos de suport

Envellir comporta canvis físics i cognitius, que poden generar sentiments difícils de gestionar. La pèrdua d’autonomia no és només una qüestió pràctica: implica un procés emocional complex que cal acompanyar amb sensibilitat i recursos

Una maleta estratègica, el relat d’Elsa Corominas

"L’estiu va ser extraordinari. La va trucar, van quedar, es van caure bé i van intercanviar maletes, llibres, roba, impressions i històries. Per Nadal van omplir les dues maletes verdes conjuntament per anar a casar-se a Ciutadella"

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]