Publicitat

Detinguts 5 joves multireincidents per robar a un menor de 16 anys a Sarrià

Van envoltar en grup al menor per robar-li el mòbil i les sabatilles esportives, a més de colpejar-lo a la cara

spot_img

Publicat el 3.10.2020 11:59

Societat

Carme Rocamora

Els Mossos d’Esquadra han detingut cinc joves multireincidents d’entre 15 i 19 anys després d’iniciar una investigació a principis de setembre. En una primera actuació policial es va identificar un jove al qual els agents li van intervenir objectes que constaven sostrets en un robatori violent a Sarrià: un grup de joves va abordar un menor de 16 anys per sostreure-li el seu telèfon mòbil i les sabatilles esportives. Segons detalla la policia en un comunicat, els lladres van envoltar en grup al menor i li van provocar lesions lleus després de colpejar-lo a la cara. 

Els agents van poder relacionar aquests joves amb un altre robatori amb intimidació efectuat de la mateixa manera al districte de Nou Barris. En aquesta ocasió, la víctima era un menor també de 16 anys a qui van sostreure-li la motxilla amb els seus efectes personals i al qual li van donar cops al cap.Els detinguts acumulen 22 antecedents per fets similars.

Publicitat

Fruit de les investigacions policials, es va esbrinar els domicilis on vivien els investigats als districtes de Nou Barris, Horta – Guinardó i Sant Andreu. El passat dimecres 30 de setembre es va realitzar un dispositiu amb l’objectiu de detenir-los.

Un dels detinguts es va resistir activament a la detenció, segons els Mossos, i va causar lesions lleus a dos agents que van requerir assistència mèdica. A aquest detingut també se li imputa un delicte d’atemptat i resistència als gents de l’autoritat.

Els quatre detinguts majors d’edat van passar a disposició judicial el divendres i el jutge va decretar la seva llibertat amb càrrecs. El menor va quedar també en llibertat després de passar a disposició de Fiscalia de Menors.

La investigació continua oberta i no es descarta que es puguin resoldre altres fets delictius on estarien implicats els detinguts.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Comença la pacificació de Riu de l’Or: així serà un cop acabin les obres

El pressupost de l'actuació és de 840.521 euros i té un termini previst de 8 mesos

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

L’Ajuntament estudia obrir parcialment els parcs pròxims a Collserolsa tancats per la pesta porcina

Les restriccions per la pesta porcina mantenen tancats des de fa un mes parcs com el Castell de l'Oreneta i el de Joan Reventós

Mor atropellada una dona de 83 anys a la Bonanova

El sinistre va tenir lloc entre els carrers Ciutat de Balaguer i Sant Màrius

La incertesa sobre el final de les obres de l’L8 asfixia els botiguers del carrer Muntaner

Els comerciants denuncien una situació "insostenible" pel tall del carrer mentre el Districte afirma que ja s'estan prenent totes les mesures possibles

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí