Publicitatspot_img
Publicitat
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

El Farró celebra la Festa Major amb l’estrena de la colla de diables Farrófoc

Del 7 al 15 de setembre hi haurà activitats per a tots els públics, inclosos els animals

Publicat el 6.9.2019 10:00 · Actualitzat el 6.9.2019 17:46

Cultura

El Jardí

Del 7 al 15 de setembre, el Farró s’omple d’activitats per celebrar amb el veïnat la seva Festa Major. Les pregoneres aquest any seran les cofundadores d’Art Farró Putxet: Montse Pla i Roser Busquets.

La gran novetat serà un correfoc. Era una demanda dels més joves que amb la creació ara fa un any de la colla Diables Farrófoc, es farà realitat. Des de la fundació de la Colla Humorística de Sant Medir l’any 1912, el Farró no veia néixer una nova entitat cultural. Són 106 anys d’espera.

Publicitat

Un any més, també es farà la tradicional concentració de vehicles 600, les havaneres, la cercavila i el concurs de fotos del Farró, que celebra la 8a edició. El programa d’activitats s’ha distribuït des de mitjans d’agost als comerços del barri.

El programa de la festa, dia a dia

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí