Publicitat

El PP inicia el nou curs polític amb la presentació de llibre ‘Los años de Aznar’

L'exdiputat al Congrés durant tres legislatures i afiliat del PP al districte, Sergio Gómez-Alba, és l'autor del llibre

spot_img

Publicat el 10.9.2021 13:13

Política 

El Jardí

El Partit Popular de Sarrià – Sant Gervasi ha començat el nou curs polític amb un acte en què ha comptat amb l’exdiputat al Congrés durant tres legislatures, Sergio Gómez-Alba, autor del llibre Los años de Aznar (Editorial Almuzara, 2020), una crònica dels successos més rellevants ocorreguts durant els governs del Partit Popular entre el 1996 i el 2004. La trobada amb Gómez-Alba, que ara té 78 anys i és també afiliat del PP al districte, ha tingut lloc al restaurant Farga, al carrer Beethoven.

Publicitat

Publicitat

A la presentació del llibre hi han assistit afiliats al PP al districte, a més del portaveu del PP a l’Ajuntament de Barcelona, Oscar Ramírez, i del president del PP a Sarrià – Sant Gervasi, Isaac Martín.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Els partits polítics de Sarrià-Sant Gervasi fan balanç en l’equador del mandat

Després de dos anys d'alcaldia de Jaume Collboni, els consellers de Junts, PP, PSC, BComú i ERC miren al passat i fan propostes de futur

Consell Plenari: estat de les obres i proposicions debatudes

L'última sessió al districte va servir per actualitzar la reforma de Balmes, descartar el CAP de la Bonanova i refermar l'aposta de Defensem Can Raventós

Les recomanacions dels polítics de Sarrià-Sant Gervasi per Sant Jordi

Cultura El Jardí Arriba un dels dies més bonics de l'any pels catalans i les catalanes, Sant Jordi. A El Jardí hem fet un recull de...

La mobilitat i la cultura popular, els protagonistes de les crítiques de l’oposició al ple de Sarrià-Sant Gervasi

Gay reivindica totes les activitats culturals que s'han fet al districte per defensar-se de les crítiques
spot_img

Afrontar la incapacitació en la vellesa: emocions, acompanyament i recursos de suport

Envellir comporta canvis físics i cognitius, que poden generar sentiments difícils de gestionar. La pèrdua d’autonomia no és només una qüestió pràctica: implica un procés emocional complex que cal acompanyar amb sensibilitat i recursos

Una maleta estratègica, el relat d’Elsa Corominas

"L’estiu va ser extraordinari. La va trucar, van quedar, es van caure bé i van intercanviar maletes, llibres, roba, impressions i històries. Per Nadal van omplir les dues maletes verdes conjuntament per anar a casar-se a Ciutadella"

Elisabeth Bosch: “Defensàvem una universitat pública, catalana, científica i democràtica amb assemblees, vagues i manifestos”

Entrevista a una doctora en Química que va viure els reclams del moviment estudiantil en ple franquisme

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]