Divendres 22, agost 2025
26.8 C
Sant Gervasi
26.9 C
Sarrià
Publicitat

El Putxet celebra una Festa Major lúdica de germanor

Es van acabar el diumenge, tot esperant que l'any que ve puguin comptar amb un programa igual o més complert si cap

spot_img

Publicat el 6.6.2019 16:00

Cultura

Marta Trius

El barri del Putxet ha celebrat, entre el diumenge 26 de maig i el 2 de juny, la seva Festa Major amb múltiples activitats per a tots els públics. Organitzada per l’Associació de Veïns del Putxet, aquesta festa és ja molt coneguda al barri i atreu també curiosos d’altres parts de Barcelona.

Publicitat

Les sardanes matutines del 26 de maig van marcar l’inici de les activitats, que reuneixen els veïns i són una excel·lent oportunitat per a conèixer als nouvinguts i reafirmar llaços entre el que ja es coneixen.

Publicitat

Sentir cantar al tenor Sam les Cançons d’una vida o acostar-se a escoltar el Jazz del Sabina Wuitt Trio mentre es gaudeix d’un bon vermut, són dues bones raons per a viure aquestes festes. A més hi ha hagut cercaviles de gegants, havaneres, focs d’artifici estàtics amb la colla de diableses i diables de Sarrià, sopar popular amb botifarrada i ball nocturn amb l’orquestra Costa Blanca.

Els dos últims actes es van celebrar el diumenge 2 de juny: la festa infantil al matí amb un taller de pintacares i un espectable del Desastrosus Cirkus, i al capvespre un concert de guitarra clàssica amb el Mario Cuellar i la Montse Mitjans, amb el qual es donava per finalitzades aquestes festes, esperant l’any que ve comptar amb un programa igual o més complert si cap.

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

El cabusset: un ocell aquàtic que resideix tot l’any a Catalunya

És un excel·lent bussejador, ja que se submergeix durant 15-20 segons sota l'aigua i pot arribar fins a 20 metres per buscar aliment, petits peixos, nimfes d'insectes aquàtics i mol·luscs

Mediterràniament: el Quixot a Benidorm

"Si el Quixot visqués a la nostra època viatjaria sens dubte a Benidorm a la recerca de noves aventures. No se m’acudeixen moltes més al sud d’Europa on ell pogués demostrar tota la seva vàlua com a cavaller errant": l'escrit d'Aitor Romero

Enjardinaments al complex esportiu de Can Caralleu

És molt lloable que la direcció tingués la iniciativa d’identificar les principals espècies botàniques, mitjançant un cartell amb el nom comú i científic

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]