Publicitat
spot_img

El Putxet celebra una Festa Major lúdica de germanor

Es van acabar el diumenge, tot esperant que l'any que ve puguin comptar amb un programa igual o més complert si cap

Publicat el 6.6.2019 16:00

Cultura

Marta Trius

El barri del Putxet ha celebrat, entre el diumenge 26 de maig i el 2 de juny, la seva Festa Major amb múltiples activitats per a tots els públics. Organitzada per l’Associació de Veïns del Putxet, aquesta festa és ja molt coneguda al barri i atreu també curiosos d’altres parts de Barcelona.

Publicitat

Les sardanes matutines del 26 de maig van marcar l’inici de les activitats, que reuneixen els veïns i són una excel·lent oportunitat per a conèixer als nouvinguts i reafirmar llaços entre el que ja es coneixen.

Publicitat

Sentir cantar al tenor Sam les Cançons d’una vida o acostar-se a escoltar el Jazz del Sabina Wuitt Trio mentre es gaudeix d’un bon vermut, són dues bones raons per a viure aquestes festes. A més hi ha hagut cercaviles de gegants, havaneres, focs d’artifici estàtics amb la colla de diableses i diables de Sarrià, sopar popular amb botifarrada i ball nocturn amb l’orquestra Costa Blanca.

Els dos últims actes es van celebrar el diumenge 2 de juny: la festa infantil al matí amb un taller de pintacares i un espectable del Desastrosus Cirkus, i al capvespre un concert de guitarra clàssica amb el Mario Cuellar i la Montse Mitjans, amb el qual es donava per finalitzades aquestes festes, esperant l’any que ve comptar amb un programa igual o més complert si cap.

 

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Maria del Mar Bonet: “Vull que el concert de Nadal al Teatre de Sarrià sigui un missatge per desitjar pau al món”

La cantant mallorquina pujarà a l'escenari del teatre sarrianenc el 25 i 26 de desembre acompanyada de Borja Penalba amb clàssics del seu repertori combinats amb nadales

Lucrecia: “Al Teatre de Sarrià interpretaré cançons que han marcat la meva trajectòria i han calat en els cors del públic”

El 29 i 30 de desembre l’artista cubana pujarà dalt de l’escenari del Teatre de Sarrià per celebrar els 30 anys de carrera amb un viatge musical carregat d’alegria, energia i molt sentiment

Abaixa la persiana Mota Descans, la matalasseria centenària de Sarrià

Des de 1848, la botiga familiar ha estat sinònim de qualitat i tradició dins del sector

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí