Publicitat

El Tibidado celebra la gran festa del cor

La festa vol fer prendre consciència de la importància que té conèixer el funcionament del propi cor i busca donar suport als infants i joves amb cardiopatia congènita

Publicat el 5.10.2019 10:54

Societat

El Jardí

Aquest diumenge 6 d’octubre se celebra el 25è aniversari de la Gran Festa del Cor al Parc d’Atraccions Tibidabo, sota l’organització de l’Associació i Fundació de Cardiopaties Congènites (AACIC) amb el lema ‘25 anys junts amb cada batec’. Serà des de les dotze del migdia fins a les nou de la nit.

La festa vol fer prendre consciència als participants de la importància que té conèixer el funcionament del propi cor i cos i donar suport als infants i joves amb cardiopatia congènita. Amb el que es recapti, l’associació (AACIC) podrà garantir la continuïtat i la qualitat dels projectes i serveis que ofereixen a les persones amb aquesta patologia, les seves famílies i els professionals que intervenen a les seves vides.

Publicitat

Durant la festa hi haurà exhibicions de dansa, acrobàcies, pallassos d’hospital, tallers de plàstica, batukada, gegants i un sorteig solidari que amenitzaran una jornada per donar a conèixer la realitat de les persones que viuen amb un problema al cor des del seu naixement.

Venda d’entrades el mateix dia al Parc

Durant el diumenge es podrà comprar l’entrada per un preu solidari a les taquilles del parc.

  • Fins als 16 anys (inclosos): 6€
  • A partir de 17 anys: 26€

Per celebrar els 25è aniversari, tothom que compri l’entrada solidària s’emportarà una polsera dels 25 anys de l’AACIC a més del clàssic Cor solidari.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Centre Cívic Pere Pruna celebra els 25 anys com a equipament cultural de proximitat

Del 13 al 17 de maig, hi ha programat conferències, concerts, tallers i visites a l'edifici

Prop de 40 mil euros en multes en un cap de setmana a locals d’oci nocturn de la zona de Tuset i Aribau

Del 9 a l'11 de juliol l'Ajuntament va reforçar la presència de mediadors contra el soroll i va ordenar tancar quatre locals

La celebració de Sant Medir torna a il·lusionar els carrers del Farró

Crònica d'una tarda de Sant Medir al Farró amb rostres carregats d'il·lusió

L’estiu

Un poema de Maite Pipó sobre aquest estiu especial, per afegir-se a al celebració Sant Jordi d'estiu d'enguany
spot_img

El Putxet recupera la Caseta de Nines

Una restauració íntegra ha permès que la caseta torni a tenir l'aspecte original després d’anys de degradació

Atraquen una joieria de Sarrià en plena llum del dia

Els Mossos d'Esquadra han detingut cinc lladres i el propietari de l'establiment ha resultat ferit

Bernat Padrosa: “Vaig començar en una habitació fent classes particulars i ara coordino dues escoles de música”

Conversem amb el creador de Trèmolo sobre el valor de l'educació musical i els seus nous projectes al barri del Farró

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí