Publicitat

Èxit rotund dels Jesuïtes de Sarrià i del Centre Sant Jaume al 13è sopar de les Llenties Solidàries

L'Escola Sant Ignasi acull un any més el sopar benèfic organitzat per la Fundació Carles Blanch

spot_img

Publicat el 7.3.2025 16:57

Societat

Carlos Ticó

Des de fa uns anys, l‘Escola Sant Ignasi de Sarrià acull el Sopar de les Llenties Solidàries, un esdeveniment benèfic organitzat anualment pel Centre Sant Jaume de la Fundació Carles Blanch, una ONG que acompanya els processos socioeducatius d’infants, joves i famílies de Badalona en risc d’exclusió social.

El passat dijous 27 de febrer va tenir lloc la 13a edició, i va suposar un rècord absolut d’assistents. L’escola va reunir 761 persones en una nit plena de solidaritat i complicitat. Gràcies a la generositat de tots els assistents i col·laboradors, aquest any s’ha aconseguit recaptar més de 25.000 euros, els quals es destinaran a continuar acompanyant els usuaris del centre badaloní.  

Publicitat

Després de més de 25 anys de trajectòria, el Centre Sant Jaume ha consolidat el Sopar de Llenties Solidàries com una de les principals activitats de recaptació, i la resposta de la comunitat ha estat, un any més, emocionant. A més de les inscripcions directes al Sopar, moltes persones van col·laborar comprant números per un sorteig que es va dur a terme, i fent aportacions a la Fila Zero.

Publicitat

L’entusiasme de l’entitat

“Ens falten paraules per expressar tot l’agraïment que sentim”, va manifestar Grau Ussetti Iriarte, director del Centre Sant Jaume. “La vostra implicació és el que fa que els nostres projectes siguin una realitat. Que les llenties us acompanyin sempre!”, va concloure Grau.

“La vostra implicació és el que fa que els nostres projectes siguin una realitat. Que les llenties us acompanyin sempre!”, Grau Ussetti

Va haver-hi una importantíssima col·laboració per part d’empreses, que va contribuir amb premis per al Sorteig. Entre elles es troben: Restaurant Pedagògic Loiola, el Santuari de Manresa, Bistro Mató de Pedralbes, la xef Marga Freudenthal, Vins & Co, Peix a Casa, Vermouth Perucchi, Cava Torelló, La Solella, ColaCao, Ecosalim, Veritas, Restaurant Vivanda, Restaurant Alkimia, Va de Cuina, Storelly Adtech, restaurant Nomo, Taurus i Flec to Min.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

Els veïns perden la paciència esperant solucions per les obres del carrer Muntaner i retreuen la ineficàcia del Districte

Els operaris que han de fer una obra que s'allargarà més d'un any, fa dos mesos que estan en vaga i les construccions no avancen

Refaat Alareer

Gairebé dos anys després de la seva mort i sota aquest nou context de pau colonial, volia només fer servir aquesta columna per recordar-lo, perquè com el Pereira que l’Antonio Tabucchi ens va ensenyar a estimar a tots, Refaat Alareer també va ser un home valent i bo, assassinat injustament

Ràdio Farró emet un programa especial per la Setmana de la Ciència

El projecte comunitari establert a Vil·la Urània repassa figures com Josep Comas i Solà, Maria Assumpció Català i aborda temes com la paleontologia o els 650 anys de l'Atles Català de Cresques Abraham

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí