Publicitat

Jazz per viure les nits d’estiu

Sara Coll Duet ofereix un repertori de jazz d’alt nivell als jardins del Centre Cívic Pere Pruna

spot_img

Publicat el 8.7.2019 14:00

Cultura

Marta Trius

Els mesos d’estiu són la millor època per gaudir de les terrasses i els espais oberts dels barris, i si a més van acompanyats de bona música els moments es converteixen en màgics. Al Centre Cívic Pere Pruna ho saben bé i per això organitzen activitats a l’aire lliure com la del dijous 6 de juny a la tarda, on el grup Sara Coll Duet ens va delectar amb un repertori de jazz d’alt nivell.

Publicitat

Si bé tot el concert va tenir un marcat to de música jazz, les cançons que es van interpretar van ser d’allò més diverses: des de clàssics com Sunny de Bobby Hebb, l’Hallelujah de Leonard Cohen o el Yesterday dels Beatles fins a la cançó inèdita de Michael Jackson Love never felt so good o d’altres que formen part de l’actualitat musical com Crazy de Gnaris Barkley o Forget You de CeeLoGreen.

Publicitat

Els dos components d’aquest grup musical no es van oblidar de rendir un homenatge a un dels cantants més grans de la història de la música estatunidenca: Otis Redding, al qual van dedicar el seu clàssic Sitting on the dock of the bay, que ens va fer aixecar de la cadira.

La vetllada va transcórrer tranquil·la per al reduït però atent grup de persones que vam gaudir de la veu de Sara Coll i el piano d’Albert Pladellorens, que van posar la cirereta del pastís i el seu estil propi en aquest ampli repertori.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

spot_img

El Flash Flash, reconegut per l’excel·lència en el servei de sala per l’Ajuntament de Barcelona

El restaurant de referència en truites, situat a Galvany des del 1970, ha estat valorat per oferir un servei de luxe on "cada client se sent com a casa"

Mor Lluís Reverter, sarrianenc, polític socialista i amb un ferm compromís amb l’activisme cívic

Veí carismàtic i popular, ha mort a 82 anys després d’una vida dedicada al barri; en l’àmbit estatal, gràcies al seu caràcter democràtic va facilitar les relacions entre els militars d’origen franquista i el Govern de Felipe González

Concert solidari del Rotary Sarrià 2025: beneficis per Assís i gòspel a la Parròquia Sant Vicenç

Entrevista a Enric López, president del Rotary Sarrià, que explica les novetats del concert benèfic d'enguany

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí