Publicitat

Jordi Arrese, nou director tècnic del Club Tennis Barcino

Arrese aposta per la formació de formadors, posa com a prioritat l’esforç i l’aprenentatge per davant dels resultats i vol formar en valors els alumnes de l’escola

spot_img

Publicat el 1.3.2021 21:00

Esports

El Jardí

L’extennista professional Jordi Arrese, medalla de plata als Jocs Olímpics de Barcelona 1992 i excapità de l’equip espanyol de Copa Davis, s’acaba d’incorporar al cos tècnic de l’escola de tennis del Club Tennis Barcino.

Publicitat

Arrese serà el nou director tècnic i màxim responsable d’una escola que compta amb gairebé 300 alumnes i comprèn tots els nivells de formació, des dels d’iniciació fins als d’alta competició.

Publicitat

L’estreta vinculació d’Arrese amb el Club de Barcelona es remunta al 1979, quan va ingressar com a soci, des de llavors ha defensat sempre els colors del Barcino jugant amb els equips de tennis i pàdel. Segons declaracions del vicepresident esportiu del club, Sergio Matute, “ens enorgulleix poder comptar amb tota la seva experiència i coneixements per a les noves generacions de tennistes formades a la nostra escola”

Arrese aposta per la formació de formadors, posa com a prioritat l’esforç i l’aprenentatge per davant dels resultats i vol formar en valors els alumnes de l’escola.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

Cuidar aquells que cuiden: una responsabilitat col·lectiva

Les persones que cuiden en l'àmbit no formal, majoritàriament dones, assumeixen aquest rol sense preparació prèvia, en contexts marcats per l'esgotament, la incertesa, la precarietat i la solitud

Xavier Trias s’implica en la proposta de Junts per les municipals del 2027

L'exalcalde protagonitzarà una xerrada amb Titon Lailla a Vil·la Florida

Vols participar en la Cavalcada de Reis de Sarrià-Sant Gervasi?

Si tens més de 12 anys pots apuntar-te com a voluntari fins el 28 de novembre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí