Publicitat

La caiguda i la resistència dels humans al teatre La Gleva

'El Percebeiro y otros relatos sobre la filosofia del no me voy a caer' fins el 30 de desembre a La Gleva

Publicat el 12.12.2018 16:41 · Actualitzat el 12.12.2018 16:49

Arts i Lletres

Marta Trius

El teatre la Gleva estrena aquest dijous El Percebeiro y otros relatos sobre la filosofia del no me voy a caer, una obra que gira entorn del moviment filosòfic-espiritual del “no me voy a caer” que estudia la capacitat de l’ésser humà de resistir a la seva caiguda.

El seu creador i intèrpret, David Menéndez, fa durant una hora aproximadament, un recorregut per diferents moments existencials en els quals es veu clara la intenció d’aquest text que tracta sobre la resistència, la caiguda i la humanitat esguerrada. En aquest context intimista el públic juga un important paper tant en l’àmbit psicològic com físic i arriba a mimetitzar-se amb el que succeeix a escena.

Publicitat

En definitiva, una peça que juga amb les paraules, entreté a l’espectador i provoca un efecte mirall en tota la seva dimensió. Al teatre La Gleva (La Gleva 19) fins al 30 de desembre.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Crida de Radars per recuperar voluntaris i combatre la soledat de la gent gran a Sant Gervasi

El projecte comunitari treballa per reconnectar les persones grans amb el barri i trencar la soledat no desitjada

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El sarrianenc Oriol Pla, primer català guanyador d’un Emmy

La sèrie, disponible a Disney+, ofereix una versió ficcionada de Giner, encarnat per Pla, que al llarg de sis episodis acompanya l’espectador en un recorregut dolorós però terapèutic

Teatres del Farró obre les seves portes amb una comèdia de Virginia Woolf mai estrenada a l’estat espanyol

La nova sala, polivalent i amb capacitat per 250 persones, estrena per primera vegada Freshwater
spot_img

Els dolents de Shakespeare, a l’Aquitània Teatre tot el maig: un monòleg còmic i punyent

L’actor Abel Reyes Alabart protagonitza aquest text de Steven Berkoff, dirigit per Mireia Claramunt i Coll

L’excel·lència del Liceu arriba al Teatre de Sarrià aquest cap de setmana

L’Orquestra i els Cors de Cambra ofereixen quatre concerts els dies 2 i 3 de maig, coincidint amb l’anunci de la nova temporada del teatre

Els Castellers de Sarrià entreguen la Camisa d’Honor 2026 a Judith Colell

La colla reconeix la trajectòria de la presidenta de l’Acadèmia del Cinema Català per la seva contribució a la cultura i als valors col·lectius

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí