Publicitat

Sant Gervasi viu la seva Festa Major aquest cap de setmana

Del 17 al 19 de juny hi ha programades una vintena d'activitats i el pregó el fa Xavi Pujadó del Bar Mandri

spot_img

Publicat el 17.6.2022 15:33

Societat

El Jardí

Després de dos anys de restriccions, aquest cap de setmana torna la Festa Major de Sant Gervasi-La Bonanova, i ho fa amb tres dies -divendres, dissabte i diumenge- en què hi haurà música, ball, esport, activitats infantils, concurs de paelles i pirotècnia.

Publicitat

Del 17 al 19 de juny hi ha organitzades més de vint activitats en diferents espais del barri, amb la plaça Bonanova com a centre neuràlgic de la programació completa de la festa. És en aquest punt on aquest divendres a les 19 h de la tarda s’iniciarà la cercavila de la Festa Major.

Publicitat

El pregó d’aquest any és a càrrec de Xavi Pujadó del Bar Mandri, un clàssic de la Bonanova, i està progamat per dissabte a les 21.30 h a la plaça Bonanova, el mateix espai que uns instants després acollirà el castell de focs artificials.

Les sardanes, la dansa i el country no falten a la programació de la festa, i tampoc un bingo musical i la Diada Castellera, diumenge.

Cartell de la Festa Major de Sant Gervasi-La Bonanova del 2022
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Recepta: crema de castanyes

Fàcil de fer i saborosa ara que -per fi- arriba el fred habitual de novembre

Finalitzen les obres d’urbanització de la part superior de la Via Augusta

Les actuacions han permès millorar la mobilitat del carrer, dotar al barri de més zona verda i implantar un nou mobiliari

Sobreviure a les agressions i a les pors: Casa Orlandai posa en comú patiments i històries de superació

En l'abordatge emocional de fets traumàtics és important trobar mecanismes per a compartir el dolor i les estratègies per fer col·lectives les vivències i exigir respostes a les institucions

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí