Publicitat

L’Exèrcit fa tasques de desinfecció a l’església de Sant Vicenç de Sarrià

Mossèn Salvador explica que va solicitar ajuda a la Unitat Militar d'Emergències per desinfectar el temple

Publicat el 7.5.2020 14:05 · Actualitzat el 16.5.2020 11:38

Societat

Carme Rocamora

A primera hora d’aquest matí diversos veïns que han passat per davant de l’església de Sant Vicenç de Sarrià s’han quedat sorpresos per la presència de dos cotxes de l’Exèrcit aparcats just al davant de la porta.

Segons ha explicat a El Jardí el rector de la parròquia, Mossèn Salvador, la seva presència es deu al fet que agents de la Unitat Militar d’Emergències (UME) han estat fent durant el matí tasques de desinfecció després que l’església ho hagi sol·licitat.

Publicitat

Salvador ha explicat que és un servei que l’Exèrcit està oferint a les esglésies que ho demanen: “És un servei bonic que fan els soldats”.

Agents de la UME i dels Mossos d’Esquadra © Cedida
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El passeig de Sant Joan Bosco: cases pairals, habitatges de funcionaris i policies i les escoles salesianes

A principis del segle XX molts habitatges d'aquest passeig els van ocupar famílies de funcionaris, policies nacionals i membres de l’exèrcit traslladats a Barcelona en plena postguerra
spot_img

El malestar per les macroobres al districte copsa el plenari a un any de les eleccions

Maria Eugènia Gay afirma que les obres "ara són un inconvenient, però amb perspectiva de futur són un benefici i una riquesa"

Lluís Amat i la Fundació TEAS rebran la Medalla d’Honor de Barcelona

El Consell Plenari acorda distingir una trajectòria de compromís amb el barri i més de mig segle de treball per la inclusió social a través de l’art i el suport comunitari

El Suprem confirma 10 anys de presó per al mestre de la Salle Bonanova que va agredir sexualment un alumne

El pederasta Víctor Planas serà engarjolat i haurà d'indemnitzar amb 40.000 euros a la víctima, que també havia sigut el seu fillastre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí