Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

L’Exèrcit fa tasques de desinfecció a l’església de Sant Vicenç de Sarrià

Mossèn Salvador explica que va solicitar ajuda a la Unitat Militar d'Emergències per desinfectar el temple

Publicat el 7.5.2020 14:05 · Actualitzat el 16.5.2020 11:38

Societat

Carme Rocamora

A primera hora d’aquest matí diversos veïns que han passat per davant de l’església de Sant Vicenç de Sarrià s’han quedat sorpresos per la presència de dos cotxes de l’Exèrcit aparcats just al davant de la porta.

Segons ha explicat a El Jardí el rector de la parròquia, Mossèn Salvador, la seva presència es deu al fet que agents de la Unitat Militar d’Emergències (UME) han estat fent durant el matí tasques de desinfecció després que l’església ho hagi sol·licitat.

Publicitat

Salvador ha explicat que és un servei que l’Exèrcit està oferint a les esglésies que ho demanen: «És un servei bonic que fan els soldats».

Agents de la UME i dels Mossos d’Esquadra © Cedida
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El passeig de Sant Joan Bosco: cases pairals, habitatges de funcionaris i policies i les escoles salesianes

A principis del segle XX molts habitatges d'aquest passeig els van ocupar famílies de funcionaris, policies nacionals i membres de l’exèrcit traslladats a Barcelona en plena postguerra
spot_img

On la memòria es fa gespa: el CP Sarrià celebra 75 anys d’història i barri

El Teatre de Sarrià aplega veïns, familiars i figures de l'entitat en una jornada que connecta la memòria del club amb els reptes de futur i amb un emotiu homenatge a Josep Calderó -“Pitu”-

El tramvia entre Francesc Macià i Montesa estarà fora de servei del 10 al 12 d’octubre

TRAM oferirà un servei especial d’autobús que cobrirà el trajecte entre les parades afectades

Les Tres Torres estrena una nova àrea de jocs infantils accessibles

L’actuació als jardins del Doctor Roig i Raventós ha permès renovar íntegrament l’àrea i s'ha instal·lat una nova peça estructural anomenada cuc sensorial

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí