Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

L’Exèrcit fa tasques de desinfecció a l’església de Sant Vicenç de Sarrià

Mossèn Salvador explica que va solicitar ajuda a la Unitat Militar d'Emergències per desinfectar el temple

Publicat el 7.5.2020 14:05 · Actualitzat el 16.5.2020 11:38

Societat

Carme Rocamora

A primera hora d’aquest matí diversos veïns que han passat per davant de l’església de Sant Vicenç de Sarrià s’han quedat sorpresos per la presència de dos cotxes de l’Exèrcit aparcats just al davant de la porta.

Segons ha explicat a El Jardí el rector de la parròquia, Mossèn Salvador, la seva presència es deu al fet que agents de la Unitat Militar d’Emergències (UME) han estat fent durant el matí tasques de desinfecció després que l’església ho hagi sol·licitat.

Publicitat

Salvador ha explicat que és un servei que l’Exèrcit està oferint a les esglésies que ho demanen: «És un servei bonic que fan els soldats».

Agents de la UME i dels Mossos d’Esquadra © Cedida
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El passeig de Sant Joan Bosco: cases pairals, habitatges de funcionaris i policies i les escoles salesianes

A principis del segle XX molts habitatges d'aquest passeig els van ocupar famílies de funcionaris, policies nacionals i membres de l’exèrcit traslladats a Barcelona en plena postguerra
spot_img

El Teatre de Sarrià afronta greus problemes de liquiditat després de la gestió dels últims anys i demana ajuda

L'actual president, Joaquim Campanyà, dimiteix després d'un canvi en la programació del centre que ha deixat la tresoreria sense prous fons per pagar factures pendents

Cal·listènia al Parc del Putxet

"El Parc del Putxet és un espai privilegiat per promoure la salut i la vida activa. La comunitat que s'ha creat al voltant de la cal·listènia és un exemple de com els espais públics poden generar convivència, relacions positives i benestar"

El teu mapa vital: com començar a llegir el teu «cel» personal

Només entenent els patrons que ens fan interpretar el món d'una manera o una altra, podrem entendre per què el nostre cos decideix activar certs símptomes

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí