Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

L’Exèrcit fa tasques de desinfecció a l’església de Sant Vicenç de Sarrià

Mossèn Salvador explica que va solicitar ajuda a la Unitat Militar d'Emergències per desinfectar el temple

Publicat el 7.5.2020 14:05 · Actualitzat el 16.5.2020 11:38

Societat

Carme Rocamora

A primera hora d’aquest matí diversos veïns que han passat per davant de l’església de Sant Vicenç de Sarrià s’han quedat sorpresos per la presència de dos cotxes de l’Exèrcit aparcats just al davant de la porta.

Segons ha explicat a El Jardí el rector de la parròquia, Mossèn Salvador, la seva presència es deu al fet que agents de la Unitat Militar d’Emergències (UME) han estat fent durant el matí tasques de desinfecció després que l’església ho hagi sol·licitat.

Publicitat

Salvador ha explicat que és un servei que l’Exèrcit està oferint a les esglésies que ho demanen: «És un servei bonic que fan els soldats».

Agents de la UME i dels Mossos d’Esquadra © Cedida
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El passeig de Sant Joan Bosco: cases pairals, habitatges de funcionaris i policies i les escoles salesianes

A principis del segle XX molts habitatges d'aquest passeig els van ocupar famílies de funcionaris, policies nacionals i membres de l’exèrcit traslladats a Barcelona en plena postguerra
spot_img

El CP Sarrià celebra 75 anys de futbol, barri i família

El club commemorarà l'aniversari amb una temporada plena d'actes oberts al barri, marcada pel record del fundador Josep 'Pitu' Calderó i amb l'objectiu de continuar sent una referència del futbol base

Lailla (Junts) planta cara als discursos aporofòbics de l’extrema dreta a Sarrià-Sant Gervasi: «La dignitat de les persones està per davant de tot»

La regidora presidenta frena els discursos d'Aliança Catalana que criminalitzen els centres que donen assistència a les persones sensellar

La Generalitat anuncia l’obertura d’una oficina d’atenció permanent per als afectats per l’esvoranc de Sant Gervasi

Encara no hi ha obertura però estarà operativa fins que finalitzin les obres de l’L9

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí