Publicitat

Mor un motorista a la cruïlla de Via Augusta amb Mitre

La conductora del cotxe implicat duplicava la taxa permesa d'alcohol en el moment de l'accident mortal

spot_img

Publicat el 16.10.2021 11:46

Societat 

El Jardí

Un motorista de 52 anys ha mort aquest dissabte al matí, cap a les vuit, a la cruïlla de la Via Augusta amb la ronda General Mitre, al barri de les Tres Torres, després de xocar contra un cotxe.

Publicitat

La conductora del turisme implicat, de 28 anys, ha donat positiu a la prova d’alcoholèmia amb un resultat de 0,64 mg/l en aire espirat, més del doble del permès.

Publicitat

La dona ha quedat detinguda per un delicte contra la seguretat del trànsitd’homicidi imprudent, i ha estat traslladada a l’hospital en estat lleu. La seva acompanyant, una dona de 32 anys, ha resultat ferida lleu.

L’Ajuntament ha activat el Centre d’Urgències i Emergències Socials de Barcelona (CUESB) per donar atenció psicològica als familiars de la víctima.

Amb aquesta mort, ja són set les víctimes mortals motoristes en accident de trànsit a Barcelona aquest any, la onzena en total.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

La mort d’un ciclista a Sarrià reunirà una reivindicació per una xarxa de bici més segura

L'acte es farà el 20 de febrer i servirà per rendir homenatge a Hugo Fernández, que va morir a principis d'any al Passeig Sant Joan Bosco

S’inicien les obres d’urbanització de la part superior de la Via Augusta

Les reformes s’allargaran fins al juliol i dotaran l’espai de nou paviment i enllumenat

Sarrià-Sant Gervasi aprova impulsar un projecte per cobrir la Via Augusta, a proposta de Junts

Tots els partits voten a favor de la iniciativa excepte el govern, que la qualifica de "poc creïble"

Mor un motorista en un accident de trànsit a Sarrià

El sinistre ha tingut lloc al carrer de Terré, al lateral de la ronda de Dalt, i és la sisena víctima mortal en incident de trànsit aquest any a Barcelona
spot_img

El veïnat de Vallvidrera consensua una proposta polifacètica per la Buenos Aires

Després d'un procés participatiu, el projecte que plantegen els veïns a l'Ajuntament implica combinar allotjament per joves i grans amb un espai esportiu i un centre que permeti l'estada diürna de la gent gran

El veïnat del Tibidabo fa un pas més per a la recuperació del Tramvia Blau: “Tenim gairebé 3.000 firmes”

L'Associació de Veïns de l'Avinguda Tibidabo critica la falta de transparència política i reclama que torni l'emblemàtic vincle i consolidar l'avinguda com un espai "funcional, cuidat i autèntic"

El teixit social i cultural de Sarrià es mobilitza per Can Raventós

Amb una cercavila festiva, el veïnat insisteix a l'Ajuntament que ha d'aconseguir la permuta total perquè la finca esdevingui un refugi climàtic i casa de cultura popular

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]