Publicitat

Sarrià tindrà el seu primer Espai Jove abans de 2028

Els joves del districte s'han organitzat al llarg del temps per reclamar més espais pel jovent

spot_img

Publicat el 21.11.2018 16:34

Notícies de Sarrià

Carme Rocamora

El barri de Sarrià veurà el seu primer espai jove abans de 2028, que acompanyarà en el mapa del districte l’Espai Jove de Casa Sagnier, a Sant Gervasi.

L’Ajuntament de Barcelona ha explicat en un comunicat que els criteris per obrir aquest nou espai responen a que la població jove de Sarrià és de 5.183 persones i que no hi ha àrea d’influència de cap Espai Jove.

Publicitat

Aquesta mesura s’enmarca dins del Pla d’Equipaments i Serveis Juvenils 2018-2028, que contempla la creació de 13 nous Espais Joves que completaran els 16 que ja existeixen a Barcelona. L’horitzó del 2028 és l’existència d’un total de 29 equipaments a tota la ciutat.

Al llarg del temps els joves de Sarrià – Sant Gervasi s’han organitzat per reivindicar més espais autogestionats pel jovent. En conseqüència a la manca d’equipaments, grups de joves han okupat espais per portar-hi a terme activitats per joves com és el cas del Casal Popular La Tecla a Cassoles, o bé com l’Ateneu Popular de Sarrià, incendiat la passada primavera per grups d’extrema dreta.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Organitzar-se per quedar-se: Cassoles respon a les traves a la pròrroga del lloguer

El Sindicat d’Habitatge de Cassoles convoca una assemblea oberta dilluns vinent per orientar els veïns davant les noves opcions de pròrroga dels contractes

Jordi del Barrio: “Les cadenes comercials no beneficien Sarrià, fan que el barri perdi personalitat”

El president de l'Eix Comercial de Sarrià assegura que el barri té un comerç "de proximitat, que no competeix en preus, sinó en valor”

Una mirada des de l’interior de l’Alzheimer

L’acompanyament ha de basar-se en el respecte, la dignitat i l’empatia: reconèixer la seva història de vida i posar el focus en les capacitats preservades és essencial per oferir una atenció més humana

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí