Publicitat

Tancades les instal·lacions del Club de Tennis Barcino per una inundació

La inundació s'ha produït pel trencament d'una canonada externa al Club

Publicat el 27.8.2019 12:51

Esports

Carme Rocamora

Les instal·lacions del Club de Tennis Barcino es van tancar el dimarts dimarts 27 d’agost, pel trencament d’una canonada externa al Club -situada a la cantonada dels carrers Bertran i Lucà- que ha causat una inundació.

Totes les instal·lacions, excepte la cafeteria i restaurant, han estat fora de servei tot el matí. A les 15h, els vestidors del xalet social i la sala de fitness s’han reobert.

Publicitat

Nou comunicat del club, el divendres 30 d’agost

El Reial Club de Tennis Barcelona-1899, el Real Club de Polo de Barcelona i el Club Natació Catalunya faciliten l’ús temporal d’algunes de les seves instal·lacions perquè els socis del Club de Tennis Barcino les puguin utilitzar mentre les del club estiguin fora de servei.

S’indica a continuació les condicions que ofereix cada club:

Reial Club de Tennis Barcelona-1899

Instal·lacions disponibles: Piscina, pistes de pàdel i pistes de tennis (amb el seguiment de la normativa del RCTB)
Procediment d’entrada: Presentació del carnet de soci del Barcino conjuntament amb el carnet d’identitat.

C/ Bosch i Gimpera, 5
www.rctb1899.es

Real Club de Polo de Barcelona
Fins al divendres 6 de setembre

Instal·lacions disponibles: Pistes de pàdel i pistes de tennis (amb el seguiment de la normativa del RCPB)
Les motos podran aparcar gratis al pàrquing, i els cotxes, abonant 5€.
Procediment d’entrada: Presentació del carnet de soci del Barcino conjuntament amb el carnet d’identitat.

Av. Dr. Marañón, 19-31
www.rcpolo.com

Club Natació Catalunya

Instal·lacions disponibles: Piscines
Procediment d’entrada: Presentació del carnet de soci del Barcino

C/ Ramiro de Maeztu, 25
www.cncatalunya.cat

També es pot anar a la piscina del Poliesportiu La Salle. Piscina coberta amb 6 carrers de 25 m d’ús exclusiu per nedar. També disposa d’un petit solàrium.
Per accedir-hi, s’haurà d’ensenyar el carnet de soci del CT Barcino i el DNI.
El soci podrà anar-hi amb convidats, que també s’hauran d’identificar. Les invitacions dels convidats es descomptaran de les que tingui disponibles cada soci o es cobraran des del Club si el soci ja ha esgotat les invitacions gratuïtes.

Poliesportiu La Salle
C/ Sant Joan de La Salle, 20

 

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Club Tennis Barcino acull un homenatge pòstum als tenistes Joan Aguilera i Roberto Vizcaíno

L'acte ha reunit a amics i professionals del sector en una trobada emotiva

Mor als 63 anys Joan Aguilera, tenista del Club Tennis Barcino

Va ser el primer català a guanyar el torneig Masters 1.000 a Hamburg

Garbiñe Muguruza (Club Tennis Barcino) es proclama campiona del món

Aquesta matinada s'ha convertit en la primera tennista de l'estat espanyol en coronar-se campiona del Torneig de Mestres de la WTA

El Club Tennis Barcino, doble campió al Trofeu Generalitat

Els equips aleví i infantil mixt del CT Barcino s'han proclamat guanyadors del torneig
spot_img

Més de 10 associacions de Collserola reclamen a l’Ajuntament una rebaixa en les restriccions per la pesta porcina

Els veïns exigeixen que no es restringeixi la mobilitat, i demanen a l'administració una millora del servei de neteja per fer front al brot

El 14è Sopar de Llenties Solidàries al Sant Ignasi recapta gairebé 30.000 euros per a infants i joves de Badalona

El sopar va reunir 758 persones en la principal cita solidària de l'any per al Centre Sant Jaume

Gay anuncia que l’Ajuntament treballa per reobrir la carretera de les Aigües el més aviat possible

El tancament de Collserola pel brot de pesta porcina genera malestar veïnal i pressió política, mentre el govern defensa les restriccions i evita concretar terminis

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí