Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

El Teatre Romea acollirà un acte de celebració dels 100 anys de Teresa Cunillé

Serà el 28 d’octubre a les set del vespre i estarà presentat per Jaume Viñas i Lloll Bertran

Publicat el 18.10.2024 14:03 · Actualitzat el 19.10.2024 11:14

Cultura

Natalia Avellan

El Teatre Romea acollirà la celebració dels cent anys de l’actriu catalana Teresa Cunillé, el pròxim 28 d’octubre, a les set del vespre. L’homenatge a l’actriu que més obres ha estrenat al llarg de la història en aquest escenari es durà a terme una setmana més tard de l’aniversari de l’actriu i veïna del Farró, que és el dimarts 22 d’octubre.

L’acte Teresa Cunillé, 100 anys. Una vida al teatre, organitzat en col·laboració amb la Fundació Romea, té la voluntat de reconèixer la seva trajectòria en companyia de familiars, amics i companys de professió. El director Jaume Viñas i l’actriu Lloll Bertran seran els encarregats de conduir la jornada.

Publicitat

A més, la celebració comptarà amb la presència de diverses figures destacades del sector de les arts escèniques a Catalunya, com Josep Maria Flotats, Sílvia Munt, Francesc Nel·lo, Lali Barenys, Anna Güell, Maite Guisado i Àlex Casanovas, en qualitat de president de l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya, entre d’altres.

Cartell de l’acte pel 100 aniversari de Teresa Cunillé al Romea

El centenari coincideix amb convocatòria de la quarta edició del Premi Teresa Cunillé promogut per la Propietat del Teatre Romea, amb la col·laboració de l’Institut del Teatre des del 2019.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un segle de l’Associació Font del Mont, primera entitat veïnal de Barcelona 

L’entitat rep la Porta de Sarrià i impulsa una programació d’actes per commemorar el centenari

Una seixantena de veïns celebren el centenari de la sarrianenca Paquita Liarte

L'homenatjada va gaudir d'un dinar sorpresa a l'Espai Gardenyes envoltada d'amics i familiars

Teresa Cunillé rep la Medalla Centenària de la Generalitat: «He fet coses molt maques»

L'actriu i veïna del Farró celebra la seva trajectòria acompanyada d'amics i familiars

Teresa Cunillé celebra els 100 anys de vida al Teatre Romea: «Me l’heu feta molt grossa!»

L'actriu s'envolta de companys del sector amb qui va compartir escenari com Sílvia Munt, Pep Munné o Francesc Nel·lo
spot_img

Districte prohibeix els concerts de Festa Major a Casa Orlandai després de gairebé 20 anys

Sarrià - Sant Gervasi comunica un dia abans de la Festa Major que la normativa acústica impedeix els concerts al pati d'en Marcel, tot i haver-ne autoritzat dos a l'estiu

On la memòria es fa gespa: el CP Sarrià celebra 75 anys d’història i barri

El Teatre de Sarrià aplega veïns, familiars i figures de l'entitat en una jornada que connecta la memòria del club amb els reptes de futur i amb un emotiu homenatge a Josep Calderó -“Pitu”-

El tramvia entre Francesc Macià i Montesa estarà fora de servei del 10 al 12 d’octubre

TRAM oferirà un servei especial d’autobús que cobrirà el trajecte entre les parades afectades

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí