Publicitat

Xavier Trias anuncia que Jordi Martí serà el número tres de la seva llista

L'exalcalde de Barcelona confirma que es torna a presentar a les municipals del 2023 com a candidat de Junts

spot_img

Publicat el 13.12.2022 11:00

Política

El Jardí

L’exalcalde de Barcelona (2011-2015) Xavier Trias ha entrat des de fa unes hores en la batalla per ser de nou batlle a la ciutat, després de confirmar aquesta passada nit en un sopar de la federació de Junts per Catalunya a Barcelona que ha decidit presentar-se a les eleccions previstes pel maig de l’any que ve. En una entrevista aquest dimarts al matí a RAC1, Trias ha confirmat que el veí del Putxet i actual portaveu de Junts a l’Ajuntament, Jordi Martí Galbis, serà el número tres a la seva llista electoral. 

Publicitat

Mesos enrere, l’alcaldable de Junts ja havia manifestat el desig que Martí, que ja va ser regidor de Presidència quan Trias va ser alcalde, formés part de la seva llista. La número dos serà Neus Munté, segons ha confirmat el mateix Trias. De tots dos, el candidat ha destacat que són persones de “primeríssima fila”.

Publicitat

“Jo faré la meva llista i soc prou intel·ligent”, ha dit Trias a RAC1, que nega que sigui una candidatura que vagi en contra de ningú de dins del partit, posant en boca el nom de la presidenta del partit, Laura Borràs: “Laura Borràs em recolza absolutament”. L’exalcalde de la ciutat es mostra convençut que farà “un equip potentíssim” -de moment només ha confirmat els números dos i tres de la llista- i ha assegurat que si no és escollit alcalde, no es quedarà quatre anys fent de regidor.

Trias ha assegurat que, en cap cas farà alcaldessa Ada Colau i ha explicat que ha estat l’única alcaldable que de moment li ha enviat un missatge “molt amable” dient que li satisfà que es presenti: “Ella sap que perdrà”, ha dit Trias.

Notícies relacionades

Junts reivindica el traspàs de competències en migració com un avenç per la independència

En un acte per afiliats de Sarrià-Sant Gervasi a Vil·la Urània, els juntaires reivindiquen la seva tasca a Madrid com la "menys sorollosa" però "pencaire"

Jordi Hereu i Xavier Trias rebran la Medalla d’Or de Barcelona

Els exalcaldes i veïns del districte seran reconeguts amb el guardó de l'Ajuntament

Pressupostos participatius: els veïns podran tornar a decidir projectes de millora per al barri

Sarrià-Sant Gervasi disposarà d'entre 2 i 3,6 milions d'euros per invertir en les propostes més votades des d'ara fins al mes d'abril

“Que avui dia hi hagi un homenatge a un polític és la pera”: Trias rep el reconeixement de Sarrià-Sant Gervasi 

Política Carme Rocamora “Que avui dia hi hagi un homenatge a un polític és… la pera!”. La frase és del president Artur Mas, pronunciada aquest dimecres...
spot_img

Quins edificis de Sarrià-Sant Gervasi participen en les Setmanes d’Arquitectura 2025?

Del 12 de maig al 28 de juny, nou espais del districte acullen exposicions, concursos i tallers, entre altres

L’Ajuntament descarta un nou CAP a la Bonanova per aquest mandat

Els veïns defensen que és un barri amb una "població envellida" amb dificultats per desplaçar-se fins al centre de Vallcarca

Un nou Vila-Matas ha arribat: les ressenyes de la Casa Usher

"Canon de cámara oscura", una distopia inquietant, on els androides qüestionen el que significa ser humà

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí