Publicitat

7 anys de Tangram

L'Espai polièdric Tangram és un taller d'art on s'hi fan activitats de petit format: exposicions, tallers i residència d'artistes.

spot_img

Publicat el 7.5.2020 14:00

Cultura

El Jardí

Tangram-Espai polièdric ha celebrat el setè aniversari des del confinament. El 4 de maig va fer set anys que van obrir les portes del carrer Mañé i Flaquer, 21, al barri de Sarrià de Barcelona.

Publicitat

Tangram és un taller d’art on s’hi fan activitats de petit format. Exposicions, tallers i residència d’artistes. A la sala hi han exposat creadors amb filosofies molt heterogènies. La intenció de Tangram és compartir i donar a conèixer l’art des de les seves múltiples cares.

Publicitat

S’hi han fet sessions de dibuix amb model, sessions de pintura en grups reduïts, monogràfics de temàtiques diferents, pintura medieval, meditació creativa, espectacles de petit format, concerts i exposicions.

Per compartir amb la ciutadania aquest esdeveniment han convidat a totes les persones que han tingut una relació amb l’espai, i d’una manera virtual, tal com demanen les condicions actuals de confinament, s’ha creat una peça entorn del concepte del 7.

Aquest ha estat el resultat.

 

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 115, març de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/04/El-Jardi-115_Marc25_0403.pdf

El Jardí 114, febrer 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/03/ElJardi114_Febrer25_0402.pdf
spot_img

Una maleta estratègica, el relat d’Elsa Corominas

"L’estiu va ser extraordinari. La va trucar, van quedar, es van caure bé i van intercanviar maletes, llibres, roba, impressions i històries. Per Nadal van omplir les dues maletes verdes conjuntament per anar a casar-se a Ciutadella"

Elisabeth Bosch: “Defensàvem una universitat pública, catalana, científica i democràtica amb assemblees, vagues i manifestos”

Entrevista a una doctora en Química que va viure els reclams del moviment estudiantil en ple franquisme

La Copa Sarrià debuta amb èxit i es consolida com a nova festa del futbol amateur 

El cap de setmana del 6 i 7 de setembre ha reunit més de 2.000 persones que han volgut viure el primer esdeveniment sarrianenc marcat per la convivència, l'emoció esportiva i l'esperit de barri

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]