Publicitat

Pintades espanyolistes, ous trencats i desperfectes al Menéndez y Pelayo

spot_img

Publicat el 30.9.2017 13:25

Notícies de Sant Gervasi

Elena Bulet i Carme Rocamora

Aquesta nit diversos joves han expressat el seu rebuig al referèndum a l’Institut Menéndez y Pelayo (Via Augusta 140-142)

Així ho han notificat diversos joves que han passat la nit al centre per “protegir-lo” i garantir que s’hi celebrarà el referèndum. Així mateix, aquestes fonts ens han indicat que els joves espanyolistes al cap de 10 minuts han marxat i avui s’han pogut obrir les portes del col·legi i realitzar les activitats programades amb normalitat, tot i que els Mossos han entrat al centre per prendre nota de les activitats que se celebraran durant aquesta jornada.

Publicitat
Els mossos avui matí a l’Institut. Fotografia de Sònia Celades

Des del mateix centre, s’informa que avui a les 18:00h hi haurà una xocolatada i s’aprofitarà per organitzar les següents hores.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Vallvidrera amenaça amb un referèndum per annexionar-se a Sant Cugat si Batlle torna a ser regidor

En la consulta, podran votar els 4.641 veïns dels barris de muntanya de Sarrià-Sant Gervasi

Cinc anys de l’1-O a Sarrià-Sant Gervasi: I tu, com el vas viure?

Recordem el dia històric amb testimonis que ho van viure en primera persona

FOTOGALERIA I Quart aniversari de l’1-O a Sarrià-Sant Gervasi

Un centenar de persones s'aplega davant una de les escoles on es va votar durant el referèndum del 2017

Sarrià-Sant Gervasi reivindica el quart aniversari de l’1-O amb un acte unitari al Menéndez y Pelayo

Convoquen Junts, ERC, Demòcrates, Òmnium, l'ANC, CDRs i el Consell per la República
spot_img

Torna la cursa inclusiva d’Aspasim: Correm Junts 2025

La jornada se celebrarà el 26 d'octubre i demostrarà, una vegada més, que l'esport pot ser una eina d'inclusió i solidaritat

Nou fre a la Buenos Aires: la justícia torna a frenar l’expropiació i protecció

Després de més de cinc anys de lluita veïnal per preservar l'edifici i obrir-lo a la gent, torna a ser vigent la llicència per construir un hotel de luxe

“Viure l’espai públic”, un recull sobre el pas de la dictadura a la democràcia a Sarrià

Un grup de persones vinculades a Sarrià, i algunes que van viure aquests fets, s’han reunit per recollir informació i documentació; El Jardí en publica el llibre

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí