Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Nova cursa a Barcelona: arriba La Directa Tibidabo el 15 de maig

Sortirà des de Vil·la Urània al Farró i és la primera cursa en vertical a la ciutat

Publicat el 5.5.2022 6:30 · Actualitzat el 5.5.2022 16:53

Esports

El Jardí

La primera edició de La Directa Tibidabo, l’única cursa en vertical que se celebra a Barcelona i que organitza el Club Excursionista de Gràcia, amb seu social al barri del Farró, tindrà lloc el diumenge 15 de maig.

Es tracta d’una cronoescalada mixta, en asfalt i muntanya, que començarà al carrer Saragossa al Centre Cívic Vil·la Urània, i recorrerà una primera part seguint carrers de la ciutat com Ríos Rosas, Balmes, Folgueroles, el passeig de Sant Gervasi i Císter en direcció al cim de la muntanya. A partir de la Ronda de Dalt, continuarà per un seguit de corriols del Parc Natural de Collserola, fins arribar a la plaça del Tibidabo.

Publicitat

La cursa, de caràcter popular, està pensada per fer en un màxim d’una hora i mitja, i la distància a recórrer són 5 quilòmetres amb un desnivell positiu acumulat de 450 metres. Hi haurà tres categories: absoluta, sub 20 i sub 15, tant per homes com per a dones.

El preu d’inscripció és de 10 euros per als socis, 14 per a no socis i 7 euros per a menors d’edat. Hi ha temps per inscriure’s fins una setmana abans, el diumenge 8 de maig.

Pel president del Club Excursionista de Gràcia, Jose Lloret, és una forma de «reconèixer les vinculacions dels muntanyencs amb el parc de Collserola.»

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf
spot_img

El passerell: característiques i curiositats

La seva principal amenaça, a més de la desaparició del seu hàbitat i l'ús de pesticides, és el silvestrisme

El jardí exterior

"De la mateixa manera que necessito harmonia a l’interior, també en necessito a l’exterior, perquè com és a dins és a fora i com és a fora és a dins": l'article de Glòria Vilalta

Nous veïns afectats per l’esvoranc podran tornar a casa aviat mentre d’altres es constitueixen en una plataforma per reclamar indemnitzacions

L’Ajuntament de Barcelona aprova una proposició de Junts per ajudar els comerços afectats per l'esvoranc de l'L9

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí