Publicitatspot_img
Publicitat
spot_img

Assalten un home i li roben el rellotge al carrer Escoles Pies

Els robatoris amb violència a la ciutat han baixat un 17,5 % segons la Junta Local de Seguretat

Publicat el 7.7.2022 15:18 · Actualitzat el 7.7.2022 16:22

Societat

El Jardí

Els Mossos d’Esquadra busquen a dos lladres acusats d’un robatori amb violència un rellotge d’alta gamma a un home aquest dimarts al vespre al carrer de les Escoles Pies, a la Bonanova, segons ha avançat el digital El Caso i ha confirmat el cos policial a El Jardí.

Segons la informació facilitada pels Mossos, el rellotge sostret està valorat en uns 50.000 euros, i la víctima presenta lesions al nas i al braç després que els assaltants, dos homes, s’hi acostessin amb una moto per robar-li.

Publicitat

Els lladres van aconseguir escapar amb el rellotge i Mossos els estan buscant.

Baixen un 23 % els fets delictius a la ciutat

Aquest dijous s’ha reunit a l’Ajuntament de Barcelona la Junta Local de Seguretat amb la presència de Mossos d’Esquadra i Guàrdia Urbana, que han transmès que els fets delicitus a la ciutat han disminuït en un 23 % durant els primers cinc mesos de l’any, en comparació amb tres anys enrere.  Els robatoris violents a la via pública també se situen un 17,5 % per sota respecte el 2019.

L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, han presidit la Junta Local de Seguretat on també hi era el regidor del districte i tinent d’alcaldia de Seguretat a la ciutat, Albert Batlle, i la delegada del Govern espanyol a Catalunya, Maria Eugènia Gay.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Sancionen la discoteca Barroko’s del carrer Aribau per tenir sis treballadors sense contracte

El mateix local d'oci nocturn de Sant Gervasi - Galvany va ser notícia fa un any perquè dos porters van deixar en coma un client

Denunciat un conductor per triplicar la velocitat permesa a la Via Augusta: circulava a 143 km/h

Els fets van passar dimecres i segons el règim sancionador l'home s'exposa a penes de presó de 3 a 6 mesos, multa o treballs comunitaris, a més de la retirada del carnet

La nova comissaria de la Guàrdia Urbana es començarà a construir a finals d’any

Ho ha dit Albert Batlle, que ha obert la porta a recuperar les oficines actuals del cos a l'edifici històric de Can Ponsic per a "usos culturals"
spot_img

Sarrià – Sant Gervasi encapçala la baixada de la victimització a Barcelona

El districte presenta l’índex més baix de victimització no digital i una de les millors valoracions de la seguretat, tot i el pes creixent dels ciberdelictes i la preocupació pels robatoris en domicilis

L’autoretrat dels cossos policials contra el dret a l’habitatge

"Sembla mentida que un dels suposadament responsables de seguretat del nostre territori pugui arribar a vanagloriar-se públicament de ser qui més persones ha fet fora de casa seva": l'opinió del Sindicat d'Habitatge de Cassoles

El passerell: característiques i curiositats

La seva principal amenaça, a més de la desaparició del seu hàbitat i l'ús de pesticides, és el silvestrisme

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí