Publicitat

Trias visita Sarrià: “La Barcelona que estimem és la del comerç de proximitat”

El candidat erigeix la seva candidatura en l'única que materialitzarà un canvi contra la "Barcelona dels uns contra els altres de Colau"

Publicat el 19.3.2023 9:58

Política

Carme Rocamora

El candidat de Junts a l’alcaldia de Barcelona, Xavier Trias, ha visitat aquest dissabte les paradetes del Sarrià Street Market, i en especial s’ha apropat a la de la Llibreria de la Plaça, que va patir un greu incendi ara fa uns mesos. Després de comprar el llibre sobre les memòries del mite més gran del Barça, Johan Cruyff, ha assegurat que si arriba a conquerir l’Ajuntament, es comprometrà a donar “tot el suport” al comerç de proximitat. “És una de les eines bàsiques per a crear ciutat”, ha declarat davant dels mitjans.

Publicitat

Acompanyat del seu número tres, Jordi Martí Galbis, i de consellers municipals de Junts a Sarrià-Sant Gervasi, ha remarcat com el veïnat i les entitats s’han bolcat en l’ajuda a la Llibreria de la Plaça després de la “situació difícil” que han patit. “Una cosa especialment bonica és veure la reacció de la gent, de solidaritat envers les germanes Bassedas”, ha afegit.

Publicitat

Una vegada més, ha assegurat que ell representa l’única formació que no farà cap acord amb l’alcaldessa, Ada Colau, després de les eleccions: “Barcelona necessita un canvi, i el canvi es diu Xavier Trias”, ha remarcat. En aquest sentit, ha promès que no treballarà l’enfrontament, com a parer seu fa la líder dels comuns: “Barcelona no és la dels uns contra els altres de Colau. Barcelona és la Barcelona de la gent que col·labora i construeix ciutat, tingui les idees que tingui”.

També ha recordat que si guanya les eleccions, les primeres formacions amb les quals contactarà seran ERC i el PSC per contemplar el seu suport. Ara bé, no ha tancat la porta a rebre vots d’altres formacions: “L’altre cop que vaig ser alcalde, el PP em va donar suport de més a més. Mai dic que no a ningú”, ha sentenciat. De fet, ha explicat com durant la seva visita a Sarrià s’ha trobat amb el president de la Junta d’Andalusia, el popular Juanma Moreno: “Tenim una relació cordial i nosaltres sabem com s’ha de treballar per tirar endavant la ciutat: es necessita a tothom”.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Un projecte ambiciós, arrelat i basat en el talent: la proposta de Junts per a Sarrià-Sant Gervasi

Xavier Trias i Titon Lailla reuneixen una vuitantena de persones amb la mirada posada en les eleccions del 2027: "Volem que Sarrià-Sant Gervasi lideri el futur de Barcelona"

Xavier Trias s’implica en la proposta de Junts per les municipals del 2027

L'exalcalde protagonitzarà una xerrada amb Titon Lailla a Vil·la Florida

Barcelona homenatja els alcaldes de l’etapa democràtica amb la Medalla d’Or 

Joan Clos, Jordi Hereu, Xavier Trias i Ada Colau reben la màxima distinció de la ciutat en un acte marcat per homenatges i alguna tensió

Jordi Hereu i Xavier Trias rebran la Medalla d’Or de Barcelona

Els exalcaldes i veïns del districte seran reconeguts amb el guardó de l'Ajuntament
spot_img

El carrer de Laforja: història i curiositats

L’origen del carrer és el 1776, quan Jaume Rosés i Lleonart, pagès de Sarrià amb deutes per saldar, va vendre part de la finca del compte de Bell-lloc a Pere Delaforge i Grau, botiguer de teixits i ciutadà de Barcelona

La vegetació del voltant de la parròquia Sant Vicenç de Sarrià

L’església de Sant Vicenç de Sarrià constitueix el centre neuràlgic del barri de Sarrià. Al seu voltant se situen tres places amb nom propi que contenen sengles enjardinaments: la placeta del Roser; la plaça del Consell de la Vila, on se situa la Seu del Districte; i la plaça de Sarrià, flanquejada a ponent per la façana principal de la parròquia i a llevant per la recentment inaugurada Biblioteca J. V. Foix.

El sarrianenc Oriol Pla, primer català guanyador d’un Emmy

La sèrie, disponible a Disney+, ofereix una versió ficcionada de Giner, encarnat per Pla, que al llarg de sis episodis acompanya l’espectador en un recorregut dolorós però terapèutic

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí