Publicitat

La parròquia de la Bonanova amb “la fam no fa vacances”

spot_img

Publicat el 1.6.2017 9:00

Notícies del barri

El jardí

Publicitat

La situació actual, amb més d’un 20% de la població catalana per sota del llindar de la pobresa i una demanda creixent d’aliments per part de les entitats benèfiques, porta a què els bancs dels aliments, també aquest any, facin una nova crida a la societat catalana per recollir aliments de primera necessitat a través de la campanya “LA FAM NO FA VACANCES”.

Publicitat

La Parròquia de la Bonanova, una vegada més, ha volgut mobilitzar-se al costat del banc dels aliments per ajudar en la recollida d’aliments i fer-ne donació directa a un grup de parròquies de Nou Barris.

Així doncs, es fa una crida a tota persona lectora de El Jardí de Sant Gervasi, que pugui i estigui interessada en ajudar, faci arribar la seva donació a la secretaria parroquial durant tot el mes de juny i dins dels següents horaris:

—matins: de dilluns a divendres de 10 a 13 h
—tardes: dilluns, dimecres i dijous de 18 a 20 h

els aliments més adients per a les donacions són:
—oli, llet i conserves de peix

En nom de la parròquia, i de les moltes persones de Nou Barris que estan vivint una situació econòmica molt difícil, us donem les gràcies per la vostra generosa solidaritat.

[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

Festa Major del Farró 2025: el programa amb totes les activitats

Del 6 al 14 de setembre el barri s'omplirà d'activitats per a totes les edats pensades per fer comunitat

Neix la Copa Sarrià, un torneig per fer barri a través del futbol

Organitzada per exalumnes del Sant Ignasi, comptarà amb la participació de vuit equips masculins de Sarrià-Sant Gervasi i espera ser un espai de trobada per a tot el veïnat

Un avió de paper per viatjar en qualsevol moment

Com que encara no estem preparades per deixar les vacances enrere, la Casa Usher ha triat dos llibres que parlen de dos viatges ben diferents, una lluna de mel a Itàlia i un parell de setmanes d’agost a la Grècia

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

[adrotate banner="15"]