Publicitat

Albert Batlle comença a reunir-se amb entitats i associacions de veïns de Sarrià – Sant Gervasi

De moment el regidor ha visitat els Barris de Muntanya i El Putxet

spot_img

Publicat el [wpdts-custom start="post-created" format="j.n.Y G:i"]

Política

Carme Rocamora

El recentment designat regidor de Sarrià – Sant Gervasi, Albert Batlle (Units per Avançar), està aprofitant aquest temps més distès d’estiu -tot i que ha estat força ocupat amb la seva cartera de seguretat de la Casa Gran- per començar a fer preses de contacte amb entitats, veïns i associacions de Sarrià – Sant Gervasi.

Publicitat

Es tracta de reunions informals, on assisteix acompanyat dels consellers del PSC: Blas Navalón (portaveu) i Cèsar Millán, a més de amb la nova gerent del districte, Maite Català, que substitueix a Xavier Patón.

Publicitat

De moment Batlle ha visitat els Barris de Muntanya i El Putxet, i està pendent de realitzar més trobades i reconeixements del territori quan s’acabin les vacances, ja que a hores d’ara hi ha moltes persones de les associacions que estan de vacances, han explicat fonts socialistes a El Jardí.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

El Club Tennis Barcino acull un homenatge pòstum als tenistes Joan Aguilera i Roberto Vizcaíno

L'acte ha reunit a amics i professionals del sector en una trobada emotiva
spot_img

Mor Lluís Reverter, sarrianenc, polític socialista i amb un ferm compromís amb l’activisme cívic

Veí carismàtic i popular, ha mort a 82 anys després d’una vida dedicada al barri; en l’àmbit estatal, gràcies al seu caràcter democràtic va facilitar les relacions entre els militars d’origen franquista i el Govern de Felipe González

Concert solidari del Rotary Sarrià 2025: beneficis per Assís i gòspel a la Parròquia Sant Vicenç de Sarrià

Entrevista a Enric López, president del Rotary Sarrià, que explica les novetats del concert benèfic d'enguany

Sofia i Adrià, activistes de Sant Gervasi a la Flotilla a Gaza: “Si guanya el sionisme, guanya l’extrema dreta”

“Dessensibilitzar-nos a les imatges de Palestina és dessensibilitzar-nos a la violència policial local”: els santgervasiencs que es van embarcar per arribar a Gaza parlen amb El Jardí

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí