Publicitat

Albert Batlle comença a reunir-se amb entitats i associacions de veïns de Sarrià – Sant Gervasi

De moment el regidor ha visitat els Barris de Muntanya i El Putxet

Publicat el 23.8.2019 17:32

Política

Carme Rocamora

El recentment designat regidor de Sarrià – Sant Gervasi, Albert Batlle (Units per Avançar), està aprofitant aquest temps més distès d’estiu -tot i que ha estat força ocupat amb la seva cartera de seguretat de la Casa Gran- per començar a fer preses de contacte amb entitats, veïns i associacions de Sarrià – Sant Gervasi.

Es tracta de reunions informals, on assisteix acompanyat dels consellers del PSC: Blas Navalón (portaveu) i Cèsar Millán, a més de amb la nova gerent del districte, Maite Català, que substitueix a Xavier Patón.

Publicitat

De moment Batlle ha visitat els Barris de Muntanya i El Putxet, i està pendent de realitzar més trobades i reconeixements del territori quan s’acabin les vacances, ja que a hores d’ara hi ha moltes persones de les associacions que estan de vacances, han explicat fonts socialistes a El Jardí.

spot_img
spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf

El Club Tennis Barcino acull un homenatge pòstum als tenistes Joan Aguilera i Roberto Vizcaíno

L'acte ha reunit a amics i professionals del sector en una trobada emotiva
spot_img

Fotogaleria | La cavalcada de Reis a Sant Gervasi i Sarrià

Durant la nit més màgica de l'any, els Reis d'Orient van recórrer els carrers de Sant Gervasi -la Bonanova: un recull de les millors imatges

Un record dels jardins històrics de Villa Maria, destruïts per interessos especulatius

La torre, construïda l'any 1907, no estava catalogada, i els promotors han tingut via lliure per fer desaparèixer una munió d'espècies autòctones

Punts de recollida d’arbres de Nadal a Sarrià – Sant Gervasi

Del 7 al 17 de gener el veïnat podrà deixar els seus arbres de Nadal i altres ornaments vegetals a un dels 22 punts de recollida habilitats al districte

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí