Publicitat
spot_img

Artadi després de votar: “Sempre som la sorpresa”

La candidata Elsa Artadi recorda els polítics presos mentre vota al Centre Cívic Pere Pruna

Publicat el 26.5.2019 11:42

Política

Carme Rocamora

La número dos de JxCat a l’alcaldia de Barcelona, Elsa Artadi, ha assegurat aquest diumenge que la seva candidatura sorprendrà en aquesta jornada electoral: “Nosaltres sempre som la sorpresa”.

Ho ha dit després de votar al Centre Cívic Pere Pruna, on no ha deixat de recordar els polítics empresonats: “Voldríem que ens acompanyessin però malauradament no podrem compartir aquesta jornada” i ha descartat fer valoracions de les enquestes perquè al seu parer l’única que val és “la que votara tota la ciutadania”.

Publicitat

Amb tot, ha animat a la gent a votar “massivament” per tornar a “fer història” a les urnes. “Això depèn de tots i ho hem de fer tots junts”, ha conclòs.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Cronologia d’una campanya electoral heterogènia als EUA

Opinió Max Sierra Els últims mesos han estat especialment convulsos als Estats Units d'Amèrica. En principi, quelcom lògic en un any en què hi ha un...

El factor Kamala Harris als EUA

"La geopolítica dels pròxims anys està en joc el dimarts 5 de novembre amb les eleccions americanes", escriu Max Sierra

Eleccions, eleccions i eleccions

Les eleccions a Catalunya i al País Basc condicionaran indubtablement el futur de Pedro Sánchez, escriu Max Sierra

Llista de la CUP a les eleccions municipals 2023 a Barcelona

Consulta tots els noms de la candidatura encapçalada per Basha Changue
spot_img

Altamira i el pensament abstracte del paleolític

Les darreres ocupacions humanes d’Altamira daten de fa uns 13.000 anys, després d’una ocupació continuada de gairebé 22.000 anys, un període molt superior al que ens separa d’aquell moment.

Mantenir-se actiu és sinònim de benestar 

És necessari promoure una vida activa, amb activitats significatives i adaptades, per afavorir l’autonomia, el benestar emocional i la participació social en edats avançades

La cotxa blava

Un ocell migrador discret però molt vistós, amb una gran diversitat de subespècies i presència regular als espais humits del territori

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí