Publicitat

Barcelona acull l’European BIM Summit, organitzat pel Col·legi d’Aparelladors

Per primer cop en un congrés executiu, els assistents podran participar en l'aprovació dels tres documents col·laboratius de treball que seran referència en el sector AECO

Publicat el 5.11.2020 13:01 · Actualitzat el 5.11.2020 13:15

Economia

El Jardí

La ciutat de Barcelona torna a acollir aquest 2020 l’European BIM Summit, l’esdeveniment que tracta sobre Building Information Modelling (BIM) organitzat pel Col·legi d’Aparelladors de Barcelona -amb seu a Galvany-, BIM Academy i Building SMART Spain. Tindrà lloc el 19 de novembre. 

Aquesta és la sisena edició d’aquest certamen i per primer cop a causa de la pandèmia se realitzarà de forma totalment virtual. L’eix central d’aquesta edició serà la col·laboració, i comptarà amb 4 keynote speakers, 9 case studies i 3 taules rodones.

Publicitat

La novetat d’aquest any és que per primer cop en un congrés executiu, els assistents podran participar en l’aprovació dels tres documents col·laboratius de treball que seran referència en el sector AECO (arquitectura, enginyeria, construcció i operació): ‘L’IFC en el procés de construcció’, ‘Implantant la ISO 19650’ i ‘Cap a un únic CDE per IPD’. Durant la trobada, es debatran i es tancaran. Cadascun dels documents serà presentat per un expert en una Grand Round Table.

Col·laboratiu

Tots els participants podran debatre el contingut dels documents, que una vegada aprovats, funcionaran com position papers per la comunitat d’agents que intervenen en el procés productiu del sector AECO. A més, els assistents podran fer networking en la sessió de tancament BIM Beer, també virtual.

Aquesta nova edició, mostrarà també l’aplicació del BIM utilitzant dades digitals, que obren nous paradigmes dintre del sector i dibuixen un panorama de noves aplicacions que revolucionaran l’aspecte d’una obra.

En l’esdeveniment es presentaran case studies que permetran conèixer experiències reeixides que s’estan desenvolupant en l’entorn BIM en diferents àmbits i parts del món.

Inscripció

L’organització vol facilitar la inscripció a l’esdeveniment a tots els professionals interessats en la metodologia a un preu reduït a causa de les circumstàncies actuals. Les inscripcions realitzades fins al 8 de novembre es beneficiaran del 50% de descompte.

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

Barcelona viu el dia amb més calor de la història: 40 °C a l’Observatori Fabra

Feia 42 anys, des del 6 de juliol del 1982, que el termòmetre no marcava una temperatura tant alta a la capital catalana

Sara Jaurrieta, escollida primera secretaria del PSC a Barcelona: “És un honor i un orgull”

La diputada i exregidora de Sarrià - Sant Gervasi apunta al canvi climàtic i l'habitatge com dos dels principals reptes per a la ciutat

Tipus i beneficis de l’arbrat viari que hi ha a Barcelona

Els arbres a les ciutats són indispensables per a millorar la qualitat de l'aire i constitueixen refugis de biodiversitat

Barcelona, una ciutat d’esquerres

"Venen quatre anys per esmenar els disbarats perpetrats en els últims vuit anys", l'opinió de Miquel Saumell
spot_img

Clams presentarà ‘Punts de Fuga’, el seu cinquè disc, a Luz de Gas

El concert tindrà lloc el pròxim 1 de juliol i les primeres 300 entrades inclouran l'accés en exclusiva al nou disc

L’ou com balla arriba per primer cop a la parròquia de Sant Vicenç de Sarrià

Des del dijous 4 fins al diumenge 7 de juny, Sarrià – Sant Gervasi s’engalana per acollir la festa del Corpus

Josep Amat i els anys del carrer Juli Verne: el refugi creatiu d’un pintor al Putxet en plena Guerra Civil

El pintor, que va arribar a Sant Gervasi l’any 1936, va convertir les cases i jardins del carrer Juli Verne en espai de convivència i refugi durant la Guerra Civil i escenari d’algunes de les seves obres més significatives

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí