Publicitat

Batlle agraeix l’esforç del veïnat i exigeix a constructors privats que aturin les obres

El regidor de Sarrià-Sant Gervasi envia en un vídeo ànims als veïns i demana mantenir el civisme i la convivència

Publicat el 27.3.2020 14:12

Política

Carme Rocamora

El regidor del Districte, Albert Batlle, s’ha adreçat als veïns de Sarrià i Sant Gervasi a través d’un vídeo (visible al final de la notícia) per agrair l’esforç de la ciutadania en aquests moments complicats pel coronavirus, així com també als comerciants de l’alimentació, les farmàcies, el personal sanitari, de neteja i de seguretat per la seva tasca.

Així mateix, ha reclamat als promotors, constructors i particulars d’obres privades que aturin les construccions que hi ha en marxa al districte mentre duri l’estat de confinament -l’Ajuntament ha aturat totes les obres públiques- per protegir tant als treballadors com al veïnat.

Publicitat

El regidor no s’ha volgut oblidar de cap sector de la població, i així, en el missatge, ha saludat a les persones confinades, als petits de casa que han hagut de deixar d’anar a l’escola i als seus pares, així com a la gent gran que viu sola en els domicilis: “No us podem deixar sols de cap de les maneres, i hem d’intentar poder-vos acompanyar”, ha pronunciat.  Així mateix, ha donat les gràcies pel comportament cívic “de la immensa majoria dels conciutadans” i els ha demanat que segueixin així mantenint el civisme i la convivència.

Albert Batlle davant la Fira de Barcelona durant l’estat d’alarma pel Covid-19

Batlle també s’ha referit a les persones treballadores de l’Ajuntament i del Districte, tant les que treballen telemàticament com les que ho fan a peu de carrer, com treballadors socials i a les residències de gent gran. “Ànims, ho estem superant, ja sé que de vegades en un moment tant àlgid això puguin semblar paraules buides, però comptem amb l’afecte de tots plegats”, i ha seguit destacant que de la situació s’ha de sortir estant tots plegats i fent-nos millors persones.

Precisament per això, ha demanat, un cop passi la crisi per la pandèmia, no oblidar facilment el que ha suposat, ha avisat que hi haurà “una nova Barcelona diferent a la que hi havia abans” i que caldrà preparar-se pel dia de demà, per quan es puguin ocupar de nou les places i els carrers “dels nostres bonics barris d’aquest districte que estimem tant”.

També ha assegurat que es vol posar a disposició del veïnat, i l’ha animat a fer arribar missatges a través dels canals de comunicació de l’Ajuntament: “Continuem com hem fet fins ara, esperem que això duri el menys possible i en qualsevol dels casos, des d’aquí, us envio una abraçada virtual, a l’espera que ens puguem tornar a abraçar de nou”.

 

spot_img
[adrotate banner="28"]

Notícies relacionades

El Jardí 123, desembre 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2026/01/1626-El-Jardi123_Desembre25_0212-_ok.pdf

El Jardí 119, juliol de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_119_Juliol25_ok.pdf

El Jardí 118, juny de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El-Jardi_118_Juny25_ok.pdf

El Jardí 116, abril de 2025

https://diarieljardi.cat/wp-content/uploads/2025/06/El_Jardi_116_Abril25.pdf
spot_img

El Monestir de Pedralbes celebra 700 anys d’història

El centenari començarà el 26 de març del 2026, recordant la col·locació de la primera pedra de l’absis de l’església, i acabarà el 3 de maig del 2027, per commemorar l’entrada de la primera comunitat de monges clarisses

“La cuina vegetariana de sempre”: el nou llibre de fra Valentí

La cuina vegetariana tradicional, fruit de les necessitats i de la cultura ancestral del país, ens pot ajudar a ser més prudents en el menjar

Cloenda de l’Any Isabel Llorach

El tancament de l'any ha sigut també una cloenda d’aquella Barcelona que mai no tornarà i que només podem recordar amb nostàlgia

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí